וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: גילה שאביו בוגד באמו ותחב אקדח לפיה של המאהבת

3.7.2018 / 9:11

הבן העצבני הגיע מלווה באמו שבורת הלב אל המאהבת של אביו והשניים התנפלו עליה באלימות קשה. כשהעניינים התלהטו, הבן שלף אקדח ותחב אותו בפיה של המאהבת. הוא נשפט ל-18 חודשי מאסר

SWNS

ג'וזף סנדיק בן ה-22 תועד במצלמות האבטחה תוחב אקדח לפיה של המאהבת של אביו, אחרי שהאשים אותה בהרס משפחתו. ג'וזף, אב לשניים ומשתתף בקרבות כלוב למחייתו, הגיע לבר הממוקם במלון בריסטול האוס בווסטון סופר-מארה, אנגליה, בו נמצאה המאהבת, ויקי מורגן - כשהוא מלווה באמו שבורת הלב, ז'קלין סנדיק. השניים החלו להכות את מורגן באגרופים ודחפו אותה על השולחן עד שג'וסף שלף אקדח והכניס אותו לפיה של ויקי כשהוא מאיים עליה שילחץ על ההדק. כשזה הבחין במצלמות האבטחה במקום, חדל ממעשיו ויצא משם.

בתקשורת הבריטית דווח שניקולס פריד, התובע במשפטו, אמר בבית המשפט: "האירוע התרחש בסביבות השעה 9:30 בבוקר, כשעה וחצי אחרי שנודע לז'קלין סנדיק שבעלה בילה את הלילה עם הקורבן. היא והנאשם הלכו להתעמת עמה. ז'קלין הואשמה רק בתקיפה. לאחר שחשפו בפני הנאשם את התיעוד ממצלמות האבטחה, הוא סיפר שכלי הנשק שבידו היה אקדח פלסטיק זול בעלות 4 דולר ולא אקדח אמיתי. לדבריו, הוא רק ניסה להפחיד אותה".

הבן שולף אקדח על המאהבת של אבא שלו. אתר רשמי
הבן מאיים באקדח על המאהבת של אביו/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

היכה את אשתו באמצע הרחוב - ולפתע הגיע הגיבור הזה

לכתבה המלאה

סנדיק טען בחקירתו שהיה עד למעשי אלימות מצד אביו כלפי אמו ושאביו הכריח אותו ואת אחיו להשתתף בקרבות כלוב. הוא אמר בבית המשפט: "אני מצטער. אני מצטער מאוד על מה שעשיתי. אם תתנו לי סיכוי, לא אאכזב אתכם. הייתי צעיר ופזיז".

נדים אולייבוסק, עורך דינו של ג'וזף, אמר שהלקוח שלו מתבייש ונבוך מהדברים שעשה. הוא חיזק את דבריו ואמר שפעל בהגזמה כשכל רצונו היה להפחיד את מורגן. ג'וסף, תושב וורל, סאמרסט, הודה באשמה ובתקיפה בנשק מזויף. הוא נידון ל-18 חודשי מאסר וקיבל צו הרחקה של 5 שנים האוסר עליו ליצור קשר עם מורגן או להתקרב למלון בריסטול האוס.

הבן שולף אקדח על המאהבת של אבא שלו. וואלה! כיף
הבן שולף אקדח על המאהבת של אבא שלו/וואלה! כיף

השופט יואן אמברוז אמר לסיכום: "זו הייתה, מן הסתם, תקרית מפחידה מאוד. התקיפה גרמה לחבלות קשות ולחתכים בגופה של גברת מורגן. העבירה החמורה ביותר הייתה השימוש באקדח שנועד להפחיד את מורגן. נכון, זה לא היה אקדח אמיתי, אבל היא לא ידעה את זה".

הבן שולף אקדח על המאהבת של אבא שלו. וואלה! כיף
הבן העצבני מבחין במצלמות האבטחה/וואלה! כיף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully