וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן נאמנות שנגמר רע: שלחה את החבר להתחיל עם חברתה הטובה

25.10.2017 / 12:48

קלסי ידעה שחברתה בריטני יוצאת רק עם גברים תפוסים והחליטה לוודא שלא תעשה צעד לכיוון בן זוגה, אז היא שלחה אותו להתחיל איתה וצפתה בתדהמה במה שהתרחש

TO CATCH A CHEATER

אחת התכונות החשובות לנו אצל החברים הקרובים שלנו היא נאמנות. אנחנו צריכים לדעת שאנחנו יכולים לסמוך עליהם בעיניים עצומות, בכל מצב, לא משנה מה יהיה. זו בדיוק התכונה שהחליטה לבדוק קלסי אצל חברתה בריטני, לאחר שהרגישה כי "לא ניתן לסמוך עליה" שלא תתחיל עם בן זוגה של קלסי. הסיבה לחשד: בריטני יוצאת תמיד עם גברים תפוסים.

כדי לבחון את בריטני, קלסי החליטה לשלוח את בן זוגה "להיתקל" בה בזמן שישבה בבית קפה, אך היא לא תיארה לעצמה מה יקרה במפגש בין השניים. המפגש, וכן התגובות של קלסי, תועדו בסרטון שעלה ליוטיוב בעמוד "To catch a cheater" וגרף כבר למעלה מ-300 אלף צפיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המפגש בין בריטני לבן זוגה של קלסי, שצפתה בהכל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריטני ובן הזוג של קלסי התיישבו יחד ליד השולחן והחלו לשוחח, עד שבמהרה החל הבחור לפלרטט, בהוראתה של קלסי. הוא מציע לבריטני לצאת ולבלות "רק את ואני", לפני שהבטיח לחשוף את גבריותו בפניה כמתנה ליום ההולדת שלה. לאחר מכן, החל ללטף את רגליה החשופות ושאל: "אם הייתי נפרד ממנה עכשיו, הייתה רוצה להיות איתי?"

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

התיעוד המלא של המפגש

קלסי, שצפתה בהתרחשות, הייתה המומה באופן ברור מהשאלה שכנראה הייתה מוגזמת לטעמה. חברתה הטובה, לכאורה, ענתה: "אני אצטרך לחשוב על זה, אולי", אך זה לא היה סוף הסיפור. בן זוגה רכן לעבר בריטני על מנת לנשק אותה, והיא שיתפה פעולה ואף החמיאה לו בסיום: "אתה מנשק טוב מאוד".

בשלב זה, הסרטון חזר להציג את בריטני שבורת הלב, שמיד התקשרה לחבר בכעס. הוא סרב להתנצל על מעשיו, והסרטון הסתיים בכך ששניהם צעקו אחד על השני בצרחות ובקללות.

איך אתם הייתם מגיבים בסיטואציה דומה? הייתם בוחנים חבר או חברה טובים בצורה דומה? שתפו אותנו בתגובות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנשיקה קלסי כבר לא ציפתה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully