וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עומד לנחות בשדות": בלון תבערה תועד בשמי קריית גת | צפו

25.7.2018 / 11:13

הבלון שהופרח מרצועת עזה תועד בשמי העיר כשהוא חולף לעבר השדות הסמוכים לקראת נחיתתו. אתמול מסרה לשכת ליברמן כי ההקלות על הרצועה יהיו חלקיות משום שחמאס לא עצר לחלוטין את פעולות הטרור

צילום: יוסי אזרד, "איחוד הצלה", עריכה: איתי עמרם

בלון תבערה שהופרח מרצועת עזה נצפה הבוקר (רביעי) בשמי קריית גת. בתיעוד שצילם מתנדב של ארגון איחוד הצלה נראה הבלון כשהוא חולף בשמי העיר לעבר השדות הסמוכים, לקראת נחיתה.

אתמול הודיע שר הביטחון אביגדור ליברמן כי מעבר כרם שלום ישוב לפעילות חלקית, וכי תתאפשר הכנסת דלק וגז לרצועה בנוסף למזון ולתרופות. בלשכת שר הביטחון הסבירו כי ההחלטה נובעת מכך שחמאס לא עצר לחלוטין את פעולות הטרור, אלא מנסה לשמר רמה נמוכה של שיגורי בלוני תבערה וחיכוך על הגדר, שמאחוריה עומדים פעילי חמאס מוכרים.

בלון תבערה שתועד בשמי קריית גת. יוסי אזרד, איחוד הצלה, מערכת וואלה! NEWS
הבלון בשמי קריית גת, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, יוסי אזרד, איחוד הצלה

בנוסף ציינו כי פעילות המעבר תיבחן בימים הקרובים בהתאם לירידה בפעולות הטרור. במשרד הביטחון אף הודיעו כי החזרת מעבר כרם שלום לפעילות מלאה מותנית בהפסקה מוחלטת של שיגור בלוני התבערה והחיכוך על הגדר.

בתוך כך, הפלסטינים דיווחו אתמול כי כלי טיס בלתי מאויש של צה"ל תקף חוליית משגרי עפיפונים בצפון רצועת עזה. על פי הדיווחים לא היו נפגעים כתוצאה מהתקיפה. עוד דווח כי צה"ל ביצע ירי לעבר משגרי עפיפונים במזרח הרצועה.

עוד באותו נושא

ליברמן: מעבר כרם שלום ייפתח חלקית, תחודש אספקת הדלק לרצועה

לכתבה המלאה
בלון נפל בחממות בעוטף עזה, 25 ביולי 2018. בטחון נתיב העשרה, מערכת וואלה! NEWS
בלון שנחת היום בעוטף עזה/מערכת וואלה! NEWS, בטחון נתיב העשרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully