וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין ביקר את הוריו של אביב לוי שנפל בגבול עזה: "בנכם הגן על כולנו"

נשיא המדינה ערך ביקור תנחומים בבית משפחתו של חייל צה"ל שנהרג ביום שישי מירי צלפים בגבול הרצועה: "כל ביטחוננו מבוסס על החיילים הצעירים שנושאים בנטל ההגנה על ארצנו". אמו של לוי הביעה תקווה כי "הוא יהיה החלל האחרון"

צילום: לע"מ, עריכה: שניר דבוש

נשיא המדינה ראובן ריבלין קיים היום (שני) ביקור תנחומים בבית משפחתו של סמ"ר אביב לוי, שנהרג מירי צלפים בעת פעולה מבצעית על גבול רצועת עזה ביום שישי האחרון. הנשיא פגש את הוריו, אחיו, בת זוגו ומשפחתו המורחבת של לוי.

אביו, יעקב, סיפר לנשיא על קבלת ההודעה האיומה בעת ששהו בני המשפחה בחופשה בחו"ל וביקש "לציין במיוחד את הטיפול והיחס החם שקיבלנו ביממה הקשה בחיינו מצוות משרד החוץ והנספח הצבאי באיטליה. הם עשו את עבודתם בעדינות ובצורה מעוררת הערכה".

ביקור תנחומים של נשיא המדינה ראובן ריבלין בבית משפחתו  של סמל ראשון אביב לוי, שנהרג מירי צלפים בפעילות מבצעית בגבול רצועת עזה, 23 ביולי 2018. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
נשיא המדינה והוריו של סמ"ר אביב לוי בביקור התנחומים, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

"אני מקווה שאביב יהיה החלל האחרון", אמרה בכאב אמו, פרלה. "שאף אמא לא תרגיש את הכאב הזה. שאף אמא לא תשכול את הילד שלה". הנשיא ריבלין השיב שהעם כולו שמע בכאב על האסון והוסיף: "הילד שלכם הגן על כולנו".

עוד אמר הנשיא כי "כל ביטחוננו מבוסס על החיילים הצעירים האלה שנושאים בנטל ההגנה על הארץ שלנו. בזכותם אנחנו מפתחים את המדינה שלנו. זו עוצמתנו וזה כאבנו". לבת זוגו של לוי אמר ריבלין כי כל העם התרגש לשמוע את הדברים שכתבה על הקשר המיוחד שהיה להם וחיבק אותה בחום.

עוד באותו נושא

"אם אביב היה יודע מה עובר עלי - הוא היה יוצא מהקבר"

לכתבה המלאה
ביקור תנחומים של נשיא המדינה ראובן ריבלין בבית משפחתו  של סמל ראשון אביב לוי, שנהרג מירי צלפים בפעילות מבצעית בגבול רצועת עזה, 23 ביולי 2018. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
הנשיא ריבלין ומשפחתו המורחבת של סמ"ר לוי בביקור ניחומים, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן
אביב לוי. פייסבוק, צילום מסך
אביב לוי/צילום מסך, פייסבוק

נועם, דודו של לוי, סיפר לנשיא על החיבוק החם שלו זוכה המשפחה מכל חלקי העם, ש"התגייס כולו לעזרתנו". עוד הוסיף הדוד כי "מחבקים אותנו באופן מוחלט. בבוקר שלמחרת הגיע לפתח הדלת ארגז של לחם וירקות בלי שם השולח. זה עם ישראל".

"אין נחמה לכאבכם", הוסיף הנשיא ופנה לבני המשפחה המורחבת: "הכאב שלכם, גם שלכם האחים וגם שלכן סבתות יקרות. הנכדים הם הלב שלנו והאובדן קשה מנשוא. אני מקווה ומייחל שתזכו לבשורות טובות ומי ייתן ונזכה להשתתף בשמחות שצפויות לכם. העם כולו מחבק אתכם בשעה הקשה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully