וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכן קג"ב ונוסע בזמן חשף: החייזרים מתכננים להפוך את כדור הארץ לגן עדן

29.7.2018 / 9:04

ווזניאק דג'וקוביץ', סוכן חשאי לשעבר, טוען שחזר משנת 4,000 ותיאר את המפגש שלו עם החייזרים: "הם החלו ליצור פלנטה ייחודית לבני האדם, הם ביקשו ממני לחזור לזמן שלי ולהעביר את המסר"

APEXTV

נכון שהייתם רוצים לדעת איך ייראה העולם בעוד 2000 שנה? ובכן, ווזניאק דג'וקוביץ', סוכן ק.ג.ב לשעבר, העלה לאחרונה וידאו מסעיר שבו הוא תיאר מפגש עם ייצורים מוזרים בשהתקיים לדבריו בזמן שעבד כמהנדס מכני ב-1980. דג'וקוביץ' סיפר שהוא נרדם בזמן שהיה במכונת זמן והתעורר בשנת 4,000 כשהוא קפוא בתוך בריכה גדולה וקרה.

בראיון שהעניק לערוץ היוטיוב APEXTV הוא סיפר כיצד הוא נפגש עם חייזרים "לבנים" בעלי עיניים גדולות וראשים גדולים ופה קטן עם אצבעות ארוכות ללא ציפורניים. דג'וקוביץ' סיפר שהחייזרים היו מאוד ידידותיים כלפיו, הוציאו אותו מהבריכה והחלו לחקור את המוח שלו עם כלי מיוחד. דג'וקוביץ' סיפר שאחד החייזרים אמר לו שהם החליטו להגיע לכדור הארץ בשנת 3100. "הגלקסיה שלנו נהדרת, אבל באנו לכאן עם משימה חשובה מאוד. רצינו ליצור מושבה של האנשים הכי חכמים עם כח ויכולות", סיפר.

עוד בנושא
נוסע בזמן משנת 2118 חושף תמונה מטרידה "מהעתיד"
"נוסע בזמן משנת 6491" מספר על החיים בכוכבים אחרים ועל אסון טבע הרסני קרוב

נוסע בזמן שפגש חייזרים בשנת 4000. אתר רשמי
מאמינים לו?/אתר רשמי

החייזר סיפר שהם מופתעים מכך שבני האדם חיים על כדור הארץ ושיש להם תכנית נהדרת שתהפוך את החיים שלהם לאיכותיים יותר. אולם, החייזר גם סיפר שבמשך 50 שנה היו מלחמות בין בני האדם לבינם משום שבני האדם לא הסכימו לקבל אותם. "הם לא רצו להרוס את בני האדם, הם שלחו אותם לכוכב אחר", סיפר דג'וקוביץ', "הם החלו ליצור פלנטה ייחודית, זה גן עדן. הם לא הרסו מבנים, ציפורים או חיות".

על פי הנוסע בזמן, החייזרים אמרו לו לחזור בחזרה לזמן שלו ולהודיע לבני האדם על קיומם. הם ביקשו ממנו להגן על המקום שלו, אך לא לנסות לחזור שוב, אחרם הם "יהרגו אותי".

עוד באותו נושא

"הנוסע בזמן" מציג הוכחה - סרטון שצילם בשנת 2120

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully