וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם צה"ל נהרג בגבול עזה; תקיפות נרחבות בתגובה | כותרות השבת

סמ"ר אביב לוי הוא חייל הראשון שנהרג מאש חמאס מאז מבצע צוק איתן. חרף ההודעה על רגיעה צה"ל תקף פלסטינים שניסו לחדור מעזה. אחרי הסכם עם אסד, החל פינוי המורדים בסוריה מקוניטרה שבגבול ישראל. החדשות שעשו את סוף השבוע

הלוחם שנפל בגבול עזה: הראשון מאז מבצע צוק איתן שנהרג מאש חמאס

לוחם צה"ל סמ"ר אביב לוי מפתח תקווה נהרג אמש (שישי) מירי צלפים במהלך פעילות מבצעית בחלקו הדרומי של גבול רצועת עזה - כך הותר לפרסום. ההודעה נמסרה למשפחתו של החייל. מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה". הוא ההרוג הראשון בעזה מאז מבצע "צוק איתן" לפני ארבע שנים כתוצאה מאש חמאס.

חרף ההודעה על הפסקת אש: צהל תקף פלסטינים שניסו לחדור מעזה

דובר צה"ל אישר היום (שבת) כי עמדת חמאס הותקפה בידי טנק בעקבות ניסיון חדירה דרך גדר המערכת. בעקבות התקיפה, החשודים חזרו לשטח הרצועה. כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי צה"ל תקף עמדת תצפית בגבול רצועת עזה. לאחר הערכת מצב בבוקר, הוסרו ההגבלות על תושבי עוטף עזה ומוכרזת חזרה לשגרה. חוף זיקים נפתח לרחצה בהמשך.

גורם מדיני בכיר: חמאס התחייב להפסיק את טרור העפיפונים

חמאס הודיע הלילה (שבת) כי הושגה רגיעה בינו לבין ישראל בתיווך האו"ם ומצרים, זאת לאחר יום של אש והסלמה ביטחונית. בתוך כך, הוסרו ההגבלות על תושבי עוטף עזה ולאחר הערכת מצב הוכרזה חזרה לשגרה באזור.

אחרי הסכם עם אסד: "החל פינוי המורדים מקוניטרה שבגבול ישראל"

המורדים הסורים ומשפחותיהם החלו להתפנות מקוניטרה שבאזור רמת הגולן הסורית, בגבול עם ישראל - כך דיווח אתמול (שישי) הארגון הסורי לזכויות אדם. על פי הדיווח, האזרחים הסורים פונו באוטובוסים אל מחוז אידליב הצפוני, שבשליטת האופוזיציה, בהתאם לסיכום שהושג בינם לבין משטרו של נשיא סוריה בשאר אסד. בין המפונים התושבים בעיירה קחטניה, שבגולן הסורי, שהחלו לארוז את חפציהם ולעזוב את המקום לקראת הגעתו של אסד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טראמפ הוקלט בחשאי ע"י פרקליטו בשיחה על השתקת דוגמנית לפני הבחירות

עורך דינו לשעבר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הקליט שיחה שקיים עמו על הסכם שתיקה לדוגמנית לשעבר, כחודשיים לפני הבחירות ב-2016 - כך דיווח אמש (שישי) ה"ניו יורק טיימס". לפי הדיווח, ההקלטות התגלו במהלך פשיטה של הבולשת הפדרלית על נכסיו של מייקל כהן בניו יורק מוקדם יותר השנה.

בן 28 מנצרת טבע למוות לחופי חיפה לאחר שסייע לחלץ אדם אחר

תושב נצרת טבע למוות הלילה (שבת) סמוך לחוף הסטודנטים בחיפה. הצעיר, סאלח עואיסי בן ה-28, נכנס למים בחוף דדו בעיר כדי לחלץ אדם אחר, ולאחר מכן נפתחו חיפושים נרחבים אחריו. הוא נראה צף במים ומחוסר הכרה, ולאחר שנמשה מהמים לפני זמן קצר, צוות מגן דוד אדום קבע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully