וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחלים יידו אבנים לעבר כוח מג"ב ביצהר; לוחמת נפצעה קל

שלושה חשודים נעצרו בתקיפת שוטרים ויידוי אבנים במהלך התפרעויות של מתיישבים באזור יצהר. כתוצאה מהתקרית נפצעה שוטרת מג"ב באורח קל והיא פונתה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. שר הביטחון ציין כי "נטפל במיעוט המסוכן הזה שצמח בתוכנו"

צילום: משטרת ישראל, עריכה: שניר דבוש

לוחמי משמר הגבול עצרו היום (רביעי) שלושה חשודים בתקיפת שוטרים ויידוי אבנים במהלך התפרעויות של מתיישבים באזור יצהר. כתוצאה מהתקרית נפצעה שוטרת מג"ב באורח קל והיא פונתה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

מוקדם יותר היום הגיע כוח משותף של מג"ב והמנהל האזרחי לסיור פיקוח שגרתי באזור יצהר. לפי מג"ב, בעת שהכוח ערך סיור שטח, התקהלו במקום מתנחלים, חלקם רעולי פנים, והחלו ליידות לעברם אבנים. השוטרת שנפצעה בתקרית פונתה באורח קל לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. שוטרים שנכחו במקום השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות ועובד המנהל האזרחי אף ירה באוויר כאות אזהרה.

עוד בוואלה! NEWS:
הפגנות, שביתות וסרבנות מילואים: קהילת הלהט"ב מוחה נגד חוק הפונדקאות
טראמפ חש שהוא מאבד את הבייס, ועשה את הדבר השנוא עליו - התנצל
נחמיאס-ורבין על התקרית עם ברושי: "אף אחד לא יגיד לי אם לקבל התנצלות"

לוחמת מג"ב שנפצעה. חטיבת דובר המשטרה
לוחמת מג"ב שנפצעה בתקרית, היום/חטיבת דובר המשטרה

במג"ב הבהירו כי "מדובר באירוע חמור שבו פורעי חוק הביאו לפציעתה של לוחמת מג"ב, במקום שלכאורה הלוחמים לא אמורים להרגיש סכנה". עוד ממג"ב כי הם "יפעלו באפס סובלנות כלפי כל מי שיפגע בלוחמים ובאנשי כוחות הביטחון ללא כל הבדל דתי או עדתי".

שלושה חשודים נעצרו בתקרית, בהם שני תושבי יצהר בשנות ה-30 וה-20 לחייהם וכן חשוד נוסף תושב נריה כבן 19. במהלך המעצר ניסו חשודים נוספים לחסום את יציאת הכוחות תוך שימוש בכלי רכב פרטיים, הנחת מכשולים בכביש ופיזור דוקרנים. לבסוף הצליחו הכוחות לצאת והעבירו את שלושת העצורים להמשך חקירת משטרה. בהמשך האירוע פקח המנהל האזרחי פינה עצמו להמשך טיפול רפואי בבית החולים.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
יידוי אבנים ביצהר - לוחמי משמר הגבול עצרו 3 חשודים בתקיפת שוטרים, הנחת מכשולים ופיזור דוקרנים. Israeli Police
כוח מג"ב בתקרית ביצהר, היום/Israeli Police

שר הביטחון אביגדור ליברמן כתב על התקרית בחשבון הטוויטר שלו כי "חבורת ברברים מופרעת תקפה היום באבנים את שוטרי מג"ב ואנשי המנהל האזרחי ביצהר וגם פצעה שוטרת מג"ב. אנחנו מטפלים ונטפל במיעוט המסוכן הזה שצמח בתוכנו ופוגע בשוטרים ובחיילי צה"ל".

גם שר החינוך נפתלי בנט צייץ בטוויטר כי זו "בושה וחרפה. קיצוניים פצעו לוחמת מג"ב. לוחמת שלנו, של מדינת ישראל. מי שפועל כך באלימות רוצה להחריב את המדינה שלנו. בדיוק כפי שקרה לפני 2000 שנה. אני קורא למשטרה לפעול במלוא חומרת הדין נגד אלימות זו".

(עדכון ראשון: 21:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully