וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיע את בתו לגן: זמר ידוע נעצר בחשד לנהיגה תחת השפעת סמים

16.7.2018 / 15:04

הזמר, בן למשפחת אומנים ושחקנים, עורר את חשדם של שוטרים בתל אביב בעת שהסיע את בתו בת הארבע לגן. הם עיכבו אותו ונטלו ממנו דגימת שתן - שבה נמצא חשד לשרידי סם. מעצרו הגיע במסגרת מבצע שמקיימת משטרת מרחב ירקון נגד תאונות דרכים

צילום: ארכיון וואלה!NEWS, עריכה: תומר לוי

זמר ידוע, בן למשפחת אומנים ושחקנים, נעצר אתמול (ראשון) על ידי שוטרי התנועה של משטרת תל אביב בחשד לנהיגה תחת השפעת סמים. הזמר נעצר בעת שנהג במכוניתו והסיע את בתו בת הארבע לגן, לאחר שעורר את חשדם של שוטרים שעקבו אחר רכבו. מיד אחרי שהוריד הזמר את בתו בגן, עיכבו אותו השוטרים לבדיקה ונטלו ממנו דגימת שתן. על פי גורם במשטרה, בבדיקה נמצאו, על פי החשד, שרידי סם. כתוצאה מכך, קצין משטרה שלל את רישיונו למשך 30 ימים והוא זומן למשפט תעבורה.

בימים האחרונים מקיימת משטרת מרחב ירקון מבצע תנועה נרחב ברחבי מחוז תל אביב. במהלך המבצע, שזכה לכינוי "ירקון בתנועה", השוטרים החלו בפעילות רחבה ומקיפה במאבק בתאונות הדרכים. במסגרת הפעילות יצאו כלל שוטרי וקציני המרחב לצמתים ולכבישים ועסקו במשך כל היום בנושאי הסברה ואכיפה בתחום התנועה.

עוד בוואלה! NEWS:
"הגיע הזמן לדבר על היחסים": טראמפ נפגש עם פוטין בהלסינקי
יתמוך בפלסטינים: גנרל סולימאני ינאם לראשונה בעצרת חמאס בעזה
מחלוקת נוספת בחוק הלאום: החרדים מתנגדים לסעיף השפה העברית

מבצע אכיפה משטרת התנועה הארצית נגב נגד משאיות עם משקל חורג. קובי ליאני
משטרת התנועה/קובי ליאני

מפקד המרחב הגדיר את מטרת הפעילות כ"שינוי תודעתי בקרב ציבור משתמשי הדרך ובקרב השוטרים אשר יביא בהכרח לצמצום אירועי תאונות הדרכים והפגיעה בנפש". לדבריו פעילות זו תתקיים מעת לעת והיא תתווסף לפעילות השגרתית שאותה מבצעים שוטרי התנועה בהתאם לשעון החיים ולניתוח אירועי תאונות הדרכים. "הפעילות המשטרתית הנה משולבת: הסברה ואכיפה בדגש לנושאים של התנהגות נכונה בדרך, הזהירות המתחייבת מצד נהגים ומצדם של הולכי הרגל עם דגש מיוחד לנושא מתן זכות קדימה והשימוש באופניים חשמליים", הסביר.

במהלך פעילותם של השוטרים במהלך סוף השבוע נעצרו 16 נהגים שיכורים, מתוכם שמונה שעדיין מוגדרים כ"נהג צעיר". במהלך היום נפרסו באזור נמל תל אביב וכן בנקודות שונות במרכז תל אביב, הרצליה ורמת השרון עמדות הסברה וחולקו עלוני הסברה בתחום רכיבה נכונה ובטוחה על גבי אופניים חשמליים, שימוש בחגורת בטיחות ועוד.

מפקד מרחב ירקון אמר בעת התדריך לקציניו ושוטריו כי "נושא תאונות הדרכים הוא בדמנו, ועלינו לעשות כל אשר שבידינו למנוע את התאונה הבאה. זוהי חובתנו כמי שאמונים על שלום הציבור לפעול, בשילוב ידיים עם כל הגורמים הרלוונטיים, לצמצם עד למינימום את אירועי תאונות הדרכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully