וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע חומות ירושלים: ערבים ויהודים ערכו תחרות כדורגל ייחודית

שער יפו בעיר הפך אתמול לשער כדורגל מיוחד. עשרות ילדים וילדות ממזרח וממערב ירושלים הגיעו להשתתף בתחרות פנדלים שנערכה במקום וניסו להבקיע לשערים. אחד המשתתפים סיפר: "לא ידעתי שזה עם ערבים, אבל אני חושב שזו מטרה נעלה וחשובה"

משחק כדורגל של יהודים וערבים ברקע חומות ירושלים. ריקי רחמן, מערכת וואלה! NEWS
המשחק התקיים על רקע חומות ירושלים/מערכת וואלה! NEWS, ריקי רחמן

עבור ערב אחד, הפך אתמול (שלישי) שער יפו בירושלים לשער כדורגל מיוחד. המגיעים לעיר העתיקה הופתעו לגלות תחרות פנדלים שנערכה על רקע החומה ומגדל דוד. עשרות ילדים וילדות מכל חלקי ירושלים הגיעו להשתתף בתחרות וניסו להבקיע לשערים בהם עמדו השוערים רפי כהן ובתו עמית.

את האירוע, שכלל גם הקרנה של חצי גמר המונדיאל, ארגנה עמותת כולנא ירושלים, שהוקמה על ידי יהודים וערבים יחד עם מוזיאון מגדל דוד. אירועים משותפים של ילדים ממערב וממזרח העיר במרחב הציבורי, הם דבר די נדיר. המונדיאל נראה למארגנים כהזדמנות פז.

"אחרי שנים של מפגשי שירה בשתי השפות וטורנירים של שש-בש החלטנו לחגוג גם את הדבר הכי מחבר בעולם - כדורגל. ובמיוחד באירוע הכי גדול - המונדיאל", אמר דרור עמדי, מנכ"ל שותף בעמותה יחד עם מחמוד שחאדה. "חשבנו שזה משהו מתבקש ושחסרה בעיר פלטפורמה שמאפשרת לצפייה משותפת. הצפייה התנהלה כשחצי ממנה בעברית ומחציתה הנוספת בערבית. חשוב לנו שאנשים ישמעו את השפה השנייה", הוסיף.

עוד בוואלה! NEWS:
איבדו 2 ק"ג ממשקלם: הנערים בתאילנד מתאוששים אחרי החילוץ מהמערה
אביו של הילד שנחטף: "לפני שנעלם שלחו לי אנשים ודרשו כסף"
נתניהו יבהיר לפוטין: לא מוכנים לשום נוכחות איראנית בסוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully