וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של הילד שנחטף: "לפני שנעלם שלחו לי אנשים ודרשו כסף"

11.7.2018 / 11:51

לדברי האב, תושב קלנסווה, הוא קיבל איומים טרם היעלמות בנו, בן שש. "לא עצמנו עין כל הלילה, אי אפשר לישון כשלא יודעים מה עלה בגורל של הילד". ראש העיר קרא להתערבות רשויות: "הייתי רוצה לראות מדינה עומדת על רגליה ומתגייסת לאתר את הילד"

הילד שנחטף. באדיבות המשפחה
הילד החטוף/באדיבות המשפחה

אביו של הילד מקלנסווה, שעל פי החשד נחטף אמש, אמר היום (רביעי) בשיחה עם וואלה! NEWS כי לפני היעלמות בנו קיבל איומים. "שלחו לי אנשים, דרשו כסף, ואני לא משלם כסף", אמר האב. לדבריו, מאז היעלמות הילד, בן שש, עברו שעות קשות על המשפחה. "לא עצמנו עין כל הלילה, אי אפשר לישון כשלא יודעים מה עלה בגורל של הילד, אנחנו מחכים למשטרה שתפעל".

"אני לא יודע איך אמא יכולה לישון בלילה כשהבן שלה נחטף ואיך המשפחה יכולה לישון בכלל", אמר ראש עיריית קלנסווה עבד אלבאסט סלאמה. לדבריו, גם הוא מתקשה להירדם לאחר היעלמות הילד. "ניסיתי לדמיין מה עובר לאמא בראש כשיש לה בן חטוף. מה חושבים האחים. מה קורה עם הילד, איך הוא. איפה הוא מוחזק, איך מתייחסים אליו ואיך הוא יחזור. אז אני בעצמי כל הזמן אצל המשפחה. בא והולך".

עוד הוסיף סלאמה כי "גם עבריינים יש להם אתיקה של התנהגות אבל אלה כמובן פראי אדם". לדברי ראש העיר, "לחטוף ילד בן שש - זה מקומם, זה מזעזע ואני תמה ושואל איפה המשטרה ומה היא עושה ואיפה המדינה. הייתי רוצה לראות מדינה עומדת על רגליה ומתגייסת לאתר את הילד, כמו במקרה של הילד אורון ירדן. כנראה שמרוב שאנחנו רואים קשיים ואסונות כל דבר נעשה כאילו לגיטימי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully