וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "הפיגוע האיראני שתוכנן בצרפת סוכל - ולא במקרה"

4.7.2018 / 22:42

הרמיזה ששלח ראש הממשלה באה לצד קריאה לאירופה להפסיק את "מדיניות הפייסנות" מול טהראן במהלך הדברים שנשא בטקס לציון 70 שנה לפריצה לכלא עכו. "בשבוע שבו נשיא איראן נפגש עם מנהיגים - איראן מתכננת פיגוע טרור על אדמת צרפת", הוסיף

נתניהו: "הפיגוע של איראן סוכל ולא במקרה"/עריכה: איתי עמרם

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (רביעי) בטקס לציון 70 שנה לפריצה לכלא עכו כי הפיגוע האיראני שתוכנן השבוע באזור פריז "סוכל - ולא במקרה". בכך הוא שלח רמיזה מעורפלת בנוגע למעצר הדיפלומט האיראני והחשודים הנוספים בחשד לתכנון המתקפה שכוונה נגד כינוס של האופוזיציה האיראנית. "בשבוע שנשיא איראן נפגש עם מנהיגים באירופה כדי לנסות להתגבר על משטר הסנקציות של הנשיא טראמפ - ואני אומר לכם שהניסיון הזה ייכשל - באותו השבוע מתכננת איראן פיגוע טרור על אדמת צרפת באירופה", הוסיף נתניהו.

לדבריו, מדובר ב"דוגמה של צביעות אין קץ" מצדה של טהראן. "גם כשאנחנו מעטים מול רבים וגם כשצריך לעמוד מול העולם כולו אנו עושים זאת כאן, באזורנו, אנו עושים זאת בזירה הבינלאומית - מבקיעים חומה אחרי חומה, ולפעמים אנחנו צריכים גם להבקיע חומות של צביעות", אמר. נתניהו קרא למנהיגי אירופה: "הפסיקו לממן את משטר הטרור שמארגן טרור נגדכם על אדמתכם. די למדיניות הפייסנות והרפיסות מול איראן".

עוד בוואלה! NEWS:
פרסום ראשון: ארה"ב לא ערכה קבלת פנים ל-4 ביולי עבור הפלסטינים
דיפלומט איראני נעצר בגרמניה: "סוכל פיגוע בכנס אופוזיציה בצרפת"
פרסום ראשון: התפרצות חצבת בצפון; מספר שיא של חולים ממרץ

ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס 70 שנה לפריצת כלא עכו: "הפיגוע באיראן סוכל – ולא במקרה". שלומי גבאי
"הפיגוע סוכל - ולא במקרה". נתניהו/שלומי גבאי

בפנייתו לאירופה חזר נתניהו על הדברים שאמר מוקדם יותר בטקס קבלת הפנים השנתי לציון יום העצמאות האמריקני במעונו של שגריר ארצות הברית בישראל דיוויד פרידמן. בטקס, שבו השתתפו גם נשיא המדינה ראובן ריבלין, מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, שרים, ח"כים, סגל דיפלומטי ובעלי העיתון "ישראל היום" שלדון אדלסון, נתניהו גם שיבח את הנשיא האמריקני דונלד טראמפ על החלטתו לפרוש מהסכם הגרעין עם איראן.

"השבוע תהיה פגישה באירופה של המדינות שחתומות על ההסכם ללא ארצות הברית שבה ידונו איך לעקוף את החלטת הנשיא טראמפ", אמר נתניהו. "באותו שבוע, וזה דבר מדהים, המדינות האלה הזמינו את רוחאני להשתתף בפגישה. אבל באותו זמן אותו משטר שלח תא טרור לפעולה בצרפת. מפקד המבצע היה דיפלומט איראני שמוצב בווינה. למזלנו המזימה נחשפה. בזמן שנעצרו החשודים היו בידיהם חומרי נפץ ועוד".

עוד באותו נושא

נתניהו למנהיגי אירופה: הפסיקו לממן את המשטר האיראני שפועל נגדכם

לכתבה המלאה
בנימין נתניהו, שרה נתניהו, יולי אדלשטיין ושרים נוספים בכנס בעכו ב-4 ביולי 2018. שמוליק מושקוביץ "ציונות בנחישות", מערכת וואלה! NEWS
נתניהו ורעייתו בכנס שנערך בעכו, הערב/מערכת וואלה! NEWS, שמוליק מושקוביץ "ציונות בנחישות"

ביום שני הודיעו התביעה בבלגיה ושירותי הביון כי שני חשודים נעצרו ביום שבת במדינה כשבמכוניתם נמצאו 500 גרם של TATP, חומר נפץ שאותו ניתן לייצר בקלות באופן ביתי, וכן מכשיר נפץ. הגבר בן ה-38 והאישה בת ה-33, שזוהו רק כאמיר ס' ונסימה נ., הואשמו בניסיון רצח על רקע טרור ובתכנון פעולת טרור. שני מעצרים נוספים היו בצרפת, שבה התכנסה בשבת מועצת ההתנגדות הלאומית של איראן (NCRI), באירוע שאליו הגיעו בין היתר רודי ג'וליאני, פרקליטו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, וכן כמה שרים אירופים וערבים לשעבר. בגרמניה, נעצר איש סגל מהשגרירות האיראנית בווינה, שלפי החשד היה במגעים עם הזוג שנעצר בבלגיה. לא נמסרו פרטים לגבי החשוד הרביעי, שנעצר בצרפת.

ה-NCR, המאגדת כמה ארגוני אופוזיציה איראניים הפועלים להפלת משטר חכמי ההלכה, היא הזרוע הפוליטית של ארגון המחתרת מוג'האדין חלק, שבעבר הוגדר ארגון טרור על ידי ארצות הברית והאיחוד האירופי. אלפי אנשים הגיעו לכינוס שנתקיים בווילפין, שנמצאת במרחק שלוש שעות נסיעה מהגבול עם בלגיה, אך רבים מומנו על ידי המועצה עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully