וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: חולה באסף הרופא גנב עשרות אלפי שקלים ממאושפז אחר

4.7.2018 / 22:01

תושב תל אביב נאשם בכך שפעל כדי להתקרב לאדם מבוגר שאושפז עמו בבית החולים שבבאר יעקב - כדי לגנוב את ארנקו. מהחקירה עלה כי הוא ביצע לכאורה 21 משיכות של כסף מזומן בסכום כולל של כ-35 אלף שקלים

צילום: דוברות משטרה, עריכה: יאיר דניאל

המשטרה הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד גבר בן 54, תושב תל אביב, בגין הונאה ומרמה של אדם אחר בשווי עשרות אלפי שקלים. מכתב האישום עולה כי החשוד אושפז לצד אדם מבוגר כבן 70 בבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב ופעל כדי להתקרב אליו, זאת על מנת לגנוב כרטיסי חיוב מארנקו ולמשוך כסף באמצעותם במרמה.

בתחילת החודש שעבר התקבל דיווח במשטרה על גניבת כרטיסי אשראי ומשיכת עשרות אלפי שקלים מחשבונו של החולה. מהחקירה עלה כי החשוד פעל בשיטתיות על מנת להתחבר לחולה המבוגר ולקחת ממנו בעורמה את הארנק, המכיל את הכרטיסים. על פי כתב האישום, החשוד ביצע 21 משיכות של כסף מזומן בסכום כולל של 35,724 שקלים בנוסף ל-63 ניסיונות משיכה של כסף מזומן שנכשלו.

עוד בוואלה! NEWS:
אחים ואחיות בעצרות מחאה בתי החולים ברחבי הארץ: "נחצה קו אדום"
"ניצלתי בנס": הרופא שנתן ייעוץ שגוי ממשיך לטפל בחולים
הרופאים לא העניקו הנשמה בזמן - והתינוקת לקתה בפיגור קשה

אסף הרופא. אפריל 2014. מתוך עמוד הויקיפדיה של אסף הרופא, אתר רשמי
בית החולים אסף הרופא/אתר רשמי, מתוך עמוד הויקיפדיה של אסף הרופא

מעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשון לציון. כתב האישום הוגש לאחר שהתגבשה נגדו תשתית ראייתית והמשטרה ביקשה את מעצרו עד תום ההליכים בעניינו. עוד נמסר מהמשטרה היא "מכבידה את ידה על עברייני הונאה הפוגעים באוכלוסייה המבוגרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully