וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוגים בפיצוץ בעזה, 24 שריפות היום בעוטף | כותרות השבת

שני בני אדם נהרגו ושמונה אחרים נפצעו בפיצוץ בבית בשכונה שג'אעיה. מצבם של שלושה מהפצועים קשה. ברוסיה הודחו מסי ונבחרת ארגנטינה בשמינית גמר המונדיאל לאחר הפסד 4:3 לנבחרת צרפת. החדשות שעשו את סוף השבוע

שני הרוגים ו-8 פצועים בפיצוץ בבית בשכונת שג'אעיה בעזה

שני בני אדם נהרגו הערב ושמונה אחרים נפצעו בפיצוץ בבית בשכונת שג'אעיה בעזה - כך מסר משרד הבריאות הפלסטיני. על פי הדיווח, מצבם של שלושה מהפצועים קשה.

אתמול נהרגו נער בן 13 וצעיר בן 24 מאש צה"ל בהפגנות בגבול הרצועה. במהלך ההפגנות הופל רחפן ישראלי שפעל לתיעוד המפגינים בשטח הרצועה. מדובר צה"ל נמסר אתמול כי "אין חשש לדלף מידע". במהלך היום פרצו 24 שריפות בעוטף עזה. מדוברות הכבאות נמסר כי כל האירועים בשליטה.

נבחרת ארגנטינה הודחה מהמונדיאל לאחר הפסד 3:4 לצרפת

נבחרת ארגנטינה הודחה הערב בשמינית גמר המונדיאל, לאחר שהפסידה 4:3 לנבחרת צרפת. אמבפה להט עם צמד (64 ו-68) ועם אחד המהלכים הגדולים בכדורגל העולמי של השנים האחרונות שנגמר עם סחיטת פנדל והשער הראשון של הנבחרת שלו (אנטואן גריזמן, 13). השער הכי יפה במשחק היה דווקא של בנז'מן פבאר בדקה ה-57 שאיזן ל-2:2 וגם היה חשוב מאוד מבחינה מוראלית לצרפתים.

בין לבין היו גם שלושה שערים של ארגנטינה (אנחל די מריה בדקה ה-41, גבריאל מרקאדו - 48 וסרחיו אגוארו - 93), אבל הנבחרת של חורחה סמפאולי נחותה משמעותית מזו של דידייה דשאן ולא ממש היוותה לה יריבה אמיתית לאורך המשחק. צרפת תשחק מול המנצחת בין פורטוגל לאורוגוואי ברבע הגמר, זה ייערך ביום שישי בשעה 17:00 בניז'ני נובגורוד.

הערכה בארה"ב: קוריאה הצפונית ממשיכה להפיק דלק לנשק גרעיני

סוכנויות המודיעין האמריקניות סבורות שקוריאה הצפונית הגבירה את יצור הדלק הגרעיני שלה בכמה אתרים סודיים בחודשים האחרונים - כך דיווחה היום (שבת) רשת NBC, מפי גורמים בכירים. לדבריהם, ייתכן שהמנהיג קים ג'ונג און מנסה להסתיר את המתקנים הללו בזמן שהוא מנסה להשיג ויתורים נוספים בשיחות שהוא מנהל עם הנשיא דונלד טראמפ.

הערכת המודיעין הזו סותרת את מה שאמר טראמפ אחרי הפסגה עם קים באמצע החודש, כשהכריז: "אין יותר איום גרעיני מצד קוריאה הצפונית". מומחים ב-CIA ובסוכנויות מודיעין אחרות לא רואים זאת כך, לפי יותר מעשרה גורמים רשמיים המעורים בהערכותיהם. הם שמרו על עילום שם בשל רגישות הנושא.

הפלסטינים: צעיר ונער נהרגו מאש צה"ל

ער בן 13 וצעיר בן 24 נהרגו אתמול מאש צה"ל בהפגנות גבול רצועת עזה - כך נמסר ממשרד הבריאות הפלסטיני. במהלך ההפגנות, שהתחדשו בשעות הצהריים, רחפן ישראלי שפעל לתיעוד המפגינים הופל בשטח הרצועה. מדובר צה"ל נמסר כי "אין חשש לדלף מידע".

כ-4,850 השתתפו בהפגנות בחמישה מוקדים לאורך הגדר, בהם התעמתו המפגינים עם כוחות צה"ל. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח כי 134 נפצעו מירי ומגז מדמיע, בהם גם שלושה חובשים שעסקו בפינוי פצועים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"יצאתי מדממת וזעקתי לעזרה": טובה הותקפה במכוניתה בעפולה

ברשתות החברתיות הופץ אתמול סרטון שצולם בעפולה, בו נראה גבר מכה באכזריות אישה שצפרה לו, לאחר שככל הנראה הנראה חסם את דרכה באמצעות מכוניתו. הנהגת, טובה בת ה-31, הותקפה במהלך הוויכוח שהתפתח סמוך לשעה 11:30 בצהריים בעת שנסעה לאסוף את ילדיה. היא נפצעה באורח קל ופונתה לבית החולים העמק שבעיר כשהיא סובלת משבעה שברים באף וחבלות בארובת העין.

החשוד במעשה, צעיר בן 27 תושב העיר, אותר בהמשך הערב בנמל התעופה בן גוריון לאחר שככל הנראה ניסה לברוח מגבולות המדינה. זאת, לאחר שהמשטרה הפעילה אמצעים לבירור זהותו לאיתורו. הוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה ומחר הוא יובא לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בנצרת.

המורדים בסוריה: פתחנו בשיחות עם רוסיה על השגת הסכם במחוז דרעא

המורדים במחוז דרעא שבדרום סוריה החלו במשא ומתן עם רוסיה על הסכם שלום באזור - כך מסר הבוקר דובר מטעמם. זאת אחרי שהמתקפה הנרחבת של צבא סוריה, בגיבוי חיל האוויר הרוסי, הובילה למנוסתם של עשרות אלפי תושבים ולעשרות הרוגים.

אמש אמר גורם ירדני כי הושגה הפסקת אש בין הצדדים, אך גורם רשמי במשרד החוץ האמריקני מסר בתגובה כי ארצות הברית לא יכולה לאשר את הדיווח. "ככל שאנחנו יודעים, בדרום-מערב סוריה הלחימה נמשכת כשהמשטר ורוסיה ממשיכים להפציץ את האזור", מסר הגורם. הוא הוסיף כי הסיטואציה ממשיכה להיות "איומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully