וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרן אמריקני התחזה לסנאטור בטלפון - והצליח למתוח את טראמפ

בשיחה התחזה הקומיקאי לסנאטור דמוקרטי והקליט את שיחתו עם הנשיא, ששהה באותה העת על סיפון האייר פורס 1. הוא פרסם את ההקלטה שבה נשמעים השניים דנים במינוי שופט העליון. הבית הלבן: "ערוצי התקשורת עם הנשיא לפעמים פתוחים מדי"

הקלטת שיחת המתיחה:

הבדרן האמריקני ג'ון מלנדז מתח השבוע את נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בטלפון, זאת בעת שהיה על סיפון מטוס האייר פורס 1. הבדרן התחזה לסנאטור הדמוקרטי בוב מלנדז והקליט את השיחה עם טראמפ כדי לפרסמה לאחר מכן.

בהקלטת השיחה בין השניים, נשמע טראמפ מברך את מלנדז על כך שזוכה בתיק שוחד מ-2017, שבו הואשם בקבלת מתנות מרופא מפלורידה בתמורה להשפעה פוליטית. כמו כן, השניים שוחחו על המינוי לנשיאות בית המשפט העליון, עם פרישתו של השופט אנתוני קנדי בחודש הבא. קולו של טראמפ נשמע בהקלטה אומר כי שופט חדש ימונה תוך עשרה עד 14 ימים.

עוד בוואלה! NEWS
בשל דברי טראמפ על אירופה: שגריר ארה"ב באסטוניה פרש מתפקידו
הערכה בארה"ב: קוריאה הצפונית ממשיכה להפיק דלק לנשק גרעיני
דיווח: טראמפ רוצה לפרוש מארגון הסחר העולמי ש"דופק" את ארה"ב

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לפני המראתו לניו ג'רזי, 30 ביוני 2018. רויטרס
טראמפ משוחח עם כתבים באייר פורס 1/רויטרס

הבדרן שמתח את טראמפ טען כי העניין כולו יכול היה להשתבש. "כל מה שהיו צריכים לשאול אותי זה מאיזו מפלגה סנאטור מננדז מגיע, או מאיזו מדינה הוא, ולא הייתי יודע להשיב להם", אמר ל-CNN.

בבירור שעשה הבית הלבן עם לשכתו של הסנאטור מננדז על השיחה עם טראמפ, עובדי הלשכה הופתעו מעצם העובדה שהתקיימה. מננדז הוא סנאטור דמוקרטי מניו ג'רזי שפעל רבות למען רפורמת ההגירה בארצות הברית. מהבית הלבן נמסר ל-CNN כי "לעתים ערוצי התקשורת עם הנשיא פתוחים בצורה רחבה מדי, כך שטעויות מהסוג הזה קורות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully