וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תנו לתינוק לעוף": בובת הענק שמכינים מתנגדי טראמפ לפני ביקורו בלונדון

קמפיין גיוס המונים אסף את הכסף הדרוש ליצירת הבובה, שגובהה שישה מטרים, כדי שזו תופרח במחאה נגד ביקור נשיא ארה"ב בממלכה בחודש הבא. לא ברור אם יקבלו אישור לכך, אבל הם אומרים: "רוצים שכל בריטניה תצחק עליו"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

קמפיין המונים לשיגור בובת ענק של "טראמפ תינוק" בשמי לונדון בזמן ביקורו הקרוב של נשיא ארצות הברית חצה את היעד שלו. יותר מ-10,301 ליש"ט נאספו כדי לממן את הבובה המתנפחת הכתומה שגובהה שישה מטרים.

הפעילים המתנגדים לנשיא ארצות הברית נחושים להביע את דעתם במהלך הביקור בממלכה, אך על אף גיוס הכספים לא ברור אם הם יוכלו להוציא לפועל את תכניתם. ראש עיריית לונדון, סאדיק חאן, לא נתן לכך אישור מאחר שהעפת הבלון המתנפח אינה נחשבת להפגנה, אך כ-7,000 איש כבר חתמו על עצומה, ששמה "תנו לתינוק טראמפ לעוף", בדרישה לאפשר את הפרחת הבלון הענק בשמי הפרלמנט במהלך הביקור.

"דונלד טראמפ הוא תינוק גדול וזועם, עם אגו שברירי ועם ידיים קטנות", נכתב בדף קמפיין הגיוס. הנשיא כונה "גזען דמגוג, שמהווה סכנה לנשים, למהגרים ולמיעוטים והוא איום מוסרי על שלום העולם". עוד הם אמרו: "נראה שהוא ממש שונא כשאנשים לועגים לו, אז כשהוא יבקר בבריטניה ב-13 ביולי השנה, אנחנו רוצים להבטיח שכל בריטניה תסתכל עליו ותצחק עליו".

עוד ידיעות מהעולם
קצבים בצרפת פנו למקרון: הגנו עלינו מפני "טרוריסטים" טבעונים
צילומי לוויין חושפים: צפון קוריאה שדרגה מרכז מחקר גרעיני

הדמיית של בובה מתנפחת של טראמפ בשמי לונדון. אתר רשמי
המארגנים טרם קיבלו אישור. הדמיית בובת הענק של טראמפ/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully