וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: פקח בעיריית חיפה מציל אדם שמנסה לקפוץ מהקומה השלישית

27.6.2018 / 0:43

בתיעוד שצילמו שכנים נראה סייר הביטחון כשהוא מושך את הגבר אל תוך הדירה הסמוכה, תוך שהעוברים והשבים מריעים לו. "אף פעם לא היה לי דבר כזה", סיפר לאחר מכן. למקום הגיעו שוטרים, כבאים וכוחות מד"א, שפינו את הגבר לבית החולים לבדיקות והשגחה.

אתר רשמי

סייר ביטחון בעיריית חיפה הציל אמש (שלישי) גבר שעמד לקפוץ מהקומה השלישית בבניין מגורים ברחוב י.ל פרץ בעיר. בתיעוד שצילמו שכנים נראה הפקח כשהוא מושך את הגבר אל תוך הדירה הסמוכה, תוך שהעוברים ושבים מריעים לו.
לאירוע הגיעו שוטרים, כבאים, כוחות מד"א ופקחי עירייה. ניידת טיפול נמרץ של מד"א העבירו את הגבר לבית החולים רמב"ם שבעיר לבדיקות והשגחה.

"בסביבות 18:00 התקבל אירוע על אדם שמנסה לקפוץ מבניין ברח י.ל. פרץ ומיד יצאנו לשם", סיפר מוהנד חמדאן, סייר הביטחון של העירייה, שהיה הערב באחת מניידות הסיור המשולב עם שוטרת מתחנת חיפה. "כשהגענו, שכן הצביע לנו על הדירה. ראינו את האיש אבל לא ידענו בדיוק מה הוא רוצה ולא יכולנו לתקשר איתו כי הוא דיבר רק רוסית. היה חשד שהוא מחזיק נשק בבית, אז כשהכבאים פרצו את הדלת אני פרצתי ראשון כי הייתי חמוש. נכנסתי, תפסתי אותו, וזהו".

חמדאן, תושב היישוב הדרוזי ינוח-ג'ת שבגליל המערבי, הוסיף: "יקי, אחד מאנשי מד"א, עזר לי על המרפסת. אז באו עוד מהכוחות שהיו שם ולקחו אותו לטיפול. הוא לא אמר לנו כלום. בעיקר דיבר ברוסית. אחר כך הביאו מישהי שמבינה את השפה והיא תרגמה לנו. הכול נמשך כשעה. אף פעם לא היה לי דבר כזה. אין לי שום רקע לדבר כזה. עכשיו כשהתיישבתי אני מבין שהצלתי חיי אדם. אז כן, זו הרגשה טובה אבל כואב הלב על כל הסיטואציה".

עוד בוואלה! NEWS:
יועמ"ש משרד רה"מ: נתניהו דרש בקשות הוצאות גבוהות - ותכופות
וויליאם הבועט: הנסיך ביקר במשחק כדורגל של ילדים ערבים ויהודים
דרעי על פיטורי עובדים אתיופים ב"יקבי ברקן": "לבקש מהם מחילה"

גבר שנעמד על קצה מרפסת בקומה ה-3 ותכנן לקפוץ מטה - ניצל על ידי פקח העירייה. אתר רשמי
מתוך התיעוד/אתר רשמי

במקרה שאדם בסביבתכם נמצא במשבר ועלול להיות אובדני, אל תהססו - עודדו אותו לפנות לעזרה מקצועית והדגישו את חשיבות פנייה זו. נסו לסייע לו לפנות לאנשי מקצוע בקהילה או לגורמי תמיכה. ארציים כגון ער"ן - בטלפון 1201 או האינטרנט של סה"ר.

(עדכון ראשון: 22:43)

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully