וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנועת הרכבות בבני ברק הופסקה עקב שריפה; 13 נפגעו משאיפת עשן בשפרעם

מוקד הלהבות הוא ליד גשר מבצע קדש הסמוך לקניון איילון. נוסעים הורדו מהקרונות, וכוחות כיבוי רבים הגיעו למקום במטרה להשתלט על השריפה. מהמשטרה נמסר כי ציבור הנהגים מתבקש לפנות לדרכים. בנוסף לכך, מבנים עלו באש בשפרעם

שריפה פרצה היום (שלישי) ליד תחנת הרכבת בבני ברק. תנועת הרכבות במקום הופסקה לשני הכיוונים ונוסעים הורדו מהקרונות. כוחות כיבוי נמצאים במקום ומנסים להשתלט על הלהבות. מוקד השריפה הוא ליד גשר מבצע קדש הסמוך לקניון איילון ברמת גן. מהמשטרה נמסר כי ציבור הנהגים מתבקש לעשות שימוש בדרכים חלופיות. עוד נמסר כי הציבור הרחב מתבקש להימנע מלהגיע לאזור ולהישמע להוראות של כוחות הביטחון.

שריפה נוספת פרצה היום בבניין בנהריה. מקור הלהבות הוא ככל הנראה בשריפת מנגל שהודלק בחדר מכונות של מעלית בבניין בן חמש הקומות ברחוב הזמיר בעיר. כוחות הכיבוי הנחו את דיירי הבניין להסתגר בבתיהם עד שחרור העשן הרב שהצטבר במקום. לא דווח על נפגעים באירוע.

מאז שעות הבוקר פעלו כוחות הכיבוי במחוז הדרום לכיבוי 12 שריפות באזור עוטף עזה. מדוברות הכבאות נמסר כי כל האירועים בשליטה, וכי כרגע בוערת שריפה אחת בכיסופים.

עוד בוואלה! NEWS:
האסון בהר הרצל: עבודות שירות למורשעים במות סגן הילה בצלאלי
ראש מועצה מקומית בצפון הארץ נחקר בחשד לעבירות מין בעובדת
נעצר על ידי שוטרים, נמלט - ודרס; כתב אישום נגד תושב הנגב

שריפה ליד תחנת רכבת בני ברק 26 ביוני 2018. מערכת וואלה! NEWS
בני ברק, היום/מערכת וואלה! NEWS

בתוך כך, שריפה פרצה היום במחסן חד קומתי ובבניין מגורים בן שני קומות בשפרעם. באירוע השתתפו שישה עשר צוותים לכיבוי האש. 13 בני אדם נפגעו באורח קל כתוצאה משאיפת עשן.

עמותת אזרחים למען הסביבה מסרה כי "שריפת הענק" בעיר היא "תוצאה ישירה של הזנחת הרשויות המקומיות הערביות להסדרת מפעלים ובתי עסק בתוך הישובים, אי החלת חוקי רישוי העסקים ועצימת העיניים על עשרות העסקים התעשייתיים שמתנהלים ללא מילוי דרישות הבטיחות, הגנה על העובדים ועל הסביבה". לדברי העמותה, "התנהלות זו מאפשרת המשך התנהלות והקמה של עוד מפעלים כאלה אפילו בתוך שכונות המגורים ובניגוד לחוקי התכנון והבניה ותוך גרימת מפגעי רעש, זיהום וסיכוני בטיחות לתושבים והיא פוגעת בראש ובראשונה בחיי ובבריאות התושבים. האירוע היום רק בנס לא גבה חיי אדם או פגיעות קשות אבל אסור להמשיך לסמוך על המזל ואסור להמשיך עם ההפקרות הזו".

(עדכון ראשון: 16:29)

שריפה ליד תחנת רכבת בני ברק 26 ביוני 2018. מערכת וואלה! NEWS
בני ברק, היום/מערכת וואלה! NEWS
שריפה ליד תחנת רכבת בני ברק 26 ביוני 2018. מערכת וואלה! NEWS
שריפה ליד תחנת רכבת בני ברק 26 ביוני 2018/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully