וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר על ידי שוטרים, נמלט - ודרס; כתב אישום נגד תושב הנגב

מחמוד אל-גדיפי מביר הדאג' שבנגב נאשם כי ביצע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, הפקרה לאחר פגיעה והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו. אל-גדיפי נעצר בכביש 40 בחשד שהחזיק סמים ברכבו, וכשהבין כי מתכוונים לעצור אותו, החליט לברוח מהמקום תוך שהוא פוגע בשוטרים

עריכה: תומר לוי

כתב אישום הוגש בשבוע שעבר נגד מחמוד אל-גדיפי מביר הדאג' שבנגב בחשד לביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, הפקרה לאחר פגיעה והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. לפי כתב האישום, החשוד נהג ברכב מסוג טויוטה קורולה בכביש 40 כשניידת משטרה עצרה אותו בחשד להחזקת סמים ברכבו. השוטרים חסמו את הרכב ומוחמד עצר בשולי הכביש.

לאחר מכן ביקשו ממנו השוטרים לפתוח את הדלת, וכשהבין שהם מתכוונים לעצור אותו או לעכב אותו, החליט מוחמד ללחוץ בחוזקה על דוושת הגז וברח מהמקום תוך שהוא פוגע בשוטרים עם רכבו. אחד השוטרים החזיק את דלת הרכב ונגרר עד שנפל על קיר הפרדה בכביש. בסופו של דבר הצליח מוחמד להימלט מכוחות המשטרה. כתוצאה מפגיעת הרכב בשוטרים שניים מהם נזקקו לטיפול רפואי ואחד מהם אף גובס.

נהג שדרס שוטרים וטען כי מכר את רכבו כשבוע לפני האירוע - תועד יוצא ממנו בתחנת דלק. אתר רשמי
הנהג שדרס מתדלק בתחנת דלק/אתר רשמי

כעבר זמן מה נתפס מחמוד שטען כי מכר את רכבו כשבוע לפני מועד האירוע ואחיו אמר שהרכב נגנב לאחר המקרה. חוקרי תחנת עירות במשטרה הצליחו להדוף את הטענות כשגילו שיום לפני אירוע הדריסה מוחמד תועד במצלמות אבטחה כשהוא יוצא מהרכב המדובר בתחנת דלק בדרום.

מהמשטרה נמסר כי היא רואה בחומרה רבה כל פגיעה בשוטרים המהווים חלק ממערך שלטון החוק ואכיפתו למען האזרח הנורמטיבי. כמו כן, המשטרה ופעל למעצר ולמיצוי הדין עם העבריינים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלמוני ירה בגבר ואישה בהריון ביבנה. אבי כהן, מערכת וואלה!
ניידת משטרה/מערכת וואלה!, אבי כהן
  • עוד באותו נושא:
  • כביש 40
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully