וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח פקקים: ענן שנפל משמים חסם את היציאה לכביש המהיר

4.7.2018 / 0:11

הנהגים לא האמינו למראה עיניהם כשענן נחת משמים על הכביש וחסם להם את הדרך לעבודה. ברשת ניסו למצוא פתרון ריאלי לתופעת הטבע המוזרה הזאת: "אני לא יודע מה זה אבל זה לא הגיוני שענן פתאום ינחת משמים וינוע על הכביש"

THE HIDDEN UNDERBELLY

ערוץ היוטיוב "The Hidden Underbelly" פרסם סרטון של ענן חולף על פני מכוניות בכביש ועושה דרכו חזרה לשמים אל חבריו העננים. הסרטון, שפורסם ברשת ב-22 ביוני וזכה לעשרות אלפי צפיות, צולם בארה"ב בידי אחד הנהגים המבולבלים שלא ידע אם לחלוף על פני הענן או להמתין עד שזה יועיל בטובו לפנות את הדרך. עד ראייה סיפר שהענן נחת על הקרקע, נע לאורך הכביש וחזר השמימה דקות ספורות לאחר מכן.

ענן על הכביש. THE HIDDEN UNDERBELLY, אתר רשמי
ענן נע על הכביש/אתר רשמי, THE HIDDEN UNDERBELLY

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

תופעת טבע או חייזרים? התיאוריות סביב ענן הקצף שטייל ברחוב

לכתבה המלאה

רבים הופתעו מהתנהגותו הנדירה של הענן וניסו למצוא הסבר הגיוני יותר למראה הביזארי הזה. "אלה בועות סבון", כתב אחד הצופים, "כנראה ממתקן לשטיפת מכוניות. ראיתי כזה בעבר". אחר הציע: "זה נראה כמו מילוי של שמיכה או מיטה. זה בהחלט לא ענן". צופה אחר אמר בחצי צחוק: "מוכרים כזה בסופר. זה כזה מגניב".

זה לא הפעם הראשונה ש"עננים" קופצים לביקור באדמה. מקרה דומה תועד במרוקו לפני כשנתיים, כשגם אז לא לגמרי היה ברור מה מקור "הענן", כשהתיאוריה האמינה ביותר הניחה שמדובר בתופעה אקלימית מוזרה שלכאורה נצפתה כבר בכמה מקומות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully