וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופעת טבע או חייזרים? התיאוריות סביב ענן הקצף שטייל ברחוב

13.2.2016 / 7:28

ענן קצף ענק נפל מהשמיים במרוקו ויצר ענן ספקולציות גדול לא פחות אודות המקור שלו. אתם מוזמנים לצפות ולשפוט בעצמכם - מה זה הדבר הזה?!?

יוטיוב

ענן קצף ענק שצנח השבוע מהשמיים והתגלגל במורד כביש במרוקו מצליח לעורר אינספור ספוקולציות ברשת, כשהמובילות בהן הן פלישה חייזרית וענן כימיקלי מסוכן. לנו זה נראה יותר כמו צמר גפן מתוק או מישהו שרוקן 100 פחיות ספריי של יום העצמאות. נכון לעכשיו אין הסבר מוכח לתופעה המוזרה הזאת - וברשת מנצלים את תמימותינו כדי לשכנע אותנו שמדובר בתופעה על טבעית.

קצף מסתורי. צילום מסך
ענף קצף תמהוני מתגלגל ברחובות/צילום מסך

בסרטון הביזארי נראה ענן הקצף המסתורי נופל מהשמיים ומסתובב באזור חוף דוקאלה שבמרוקו. הבחור שתיעד את הסרטון ניגש אל הענן וצילם את עצמו נוגע בו שוב ושוב. הסרטון הופץ בבלוג התופעות העל טבעיות, UFO Sightings Hotspot, שם מיהרו לבטל את הרעיון שמדובר בענן רגיל שנפל מהשמים (למקרה שחשבתם שזה משהו אפשרי) ולמרבה ההפתעה, טוענים שמדובר בתופעה אקלימית מוזרה שנצפתה כבר בכמה מקומות בעולם ולא בתוצר חייזרי מעורר פחד. בין ההשערות הריאליות יותר, היו כמה שטענו שמדובר בקצף שהגיע מהים הסמוך או בתוצר של ביוב שעלה על גדותיו. בא לנו להאמין שמדובר בענן קסום ושדובוני אכפת לי תכף יצאו ממנו.

עוד באותו נושא

האם זו ההוכחה לקיומו של "יטי" הספרדי? איש שלג מסתורי תועד

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully