וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה קר בחוץ? תראו איך מים רותחים קופאים ונעלמים בקור מטורף

25.1.2016 / 8:55

חושבים שאצלנו קר? בסין הטמפרטורות צנחו למינוס 24 מעלות צלזיוס. תנאי מזג האוויר הקיצוניים גרמו לכמה משועממים לצאת החוצה ולנסות את טריק שינוי מצב הצבירה היפייפה הזה שצובר תאוצה ברשת. היינו ממליצים לכם לנסות בעצמכם אבל לא קר פה מספיק מתברר

יוטיוב

טרנד ישן שחוזר לחיינו בעקבות מזג האוויר הקיצוני שתוקף את העולם בימים אלו, מזמין אנשים לצלם עצמם שופכים מים רותחים לאוויר הקפוא - ולתפוס את הרגע המדהים הזה שבו המים קופאים והופכים לענן אפור וקר שצף באוויר. כמובן שהקור בישראל לא יאפשר לכם לבצע את הטריק הזה בעצמכם, אבל אם אתם במקרה גרים בסין, שם הטמפרטורות צנחו למינוס 24 מעלות החודש, זה אכן אפשרי.

גם בסיביר זה קורה

באחד הסרטונים שמציג את הניסוי המרהיב הזה נראה בחור ממנג'ואולי, שבמונגוליה הפנימית, לבוש במעיל שחור וכפפות, עומד באמצע הכיכר הריקה ושופך מים רותחים מקומקום לספל. אז הוא לוקח צעד אחורה ומשליך את המים הרותחים באוויר - והם במקום ליפול לרצפה הופכים בין רגע לאדים קפואים שמתפזרים השמיימה.

מזג האוויר במדינה נע בין מינוס 1 למינוס 25 מעלות צלזיוס בחודשי החורף. אם זו לא הוכחה מספיק טובה לכמה שקפוא שם בסין, קבלו עוד כמה הוכחות לקור הקיצוני באזור ותתחנמו שאצלנו תמיד יכול היה להיות יותר גרוע:

עוד באותו נושא

קפץ למים ויצר "טורנדו" שגרם למיליוני צופים לנסות להבין מה קרה

לכתבה המלאה

תראו כמה קר בסין בימים אלה

והנה עוד כמה שניסו את הטריק הזה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully