וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיה על הקצה: בת 102 חגגה את יום הולדתה בצניחה חופשית

אווה לואיס ממחוז הרטפורדשייר שבאנגליה לוותה בשלושה דורות של בני משפחתה כשעברה את החוויה המרגשת לכבוד יום הולדתה. היא סיפרה כי נהנתה מאד ואף תשמח "לחוות זאת שוב". בשנה שעברה החליטה להשתתף בטיסה לוליינית לכבוד יום הולדתה, ובחגיגות המאה נפגשה עם המלכה

צניחה חופשית בגיל 102 - אווה לואיס חגגה את יום הולדתה במנהרה שמסחררת אוויר לתוך תא טיסה במהירות של כ-110 קמ"ש/צילום: רויטרס. עריכה: שניר דבוש

אווה לואיס ממחוז הרטפורדשייר שבאנגליה החליטה לחגוג את יום הולדת ה-102 בצניחה חופשית - כך פורסם אתמול (שלישי) באתר "איבנינג-סטנדרט". על הקרקע עודדו אותה שלושה דורות של בני משפחתה, בהם בנה גראהם לואיס (75) נכדותיה דוון לואיס (47) וסאלי קלארק (44), והנין שלה פליקס לואיס (9). לואיס התעופפה במנהרת אוויר שמסחררת אוויר לתוך תא טיסה במהירות של כ-110 קמ"ש.

סרטונים מהאירוע הראו כיצד קרנו פניה של לואיס כשנעזרה בצוות על מנת להיכנס לתא הטיסה. היא סיפרה כי נהנתה מהחוויה עד כדי כך שהיא הייתה רוצה לנסות זאת פעם נוספת. "אני לא מאמינה שבגיל 102 הייתי מסוגלת להתנסות בפעם הראשונה בצניחה חופשית ולהרגיש איך זה לעוף באוויר. זה היה יום נהדר ואני אשמח לחוות זאת שוב", אמרה לואיס.

לקריאה נוספת:
טראמפ נשאל על תכנית השלום לסכסוך הישראלי-פלסטיני: "התקדמות רבה"
מנהיג האופוזיציה בטורקיה: נכנסנו לעידן של שלטון יחיד
שרה בגרמניה: לבתי ספר מותר לאפשר לבנות לשחות בבורקיני

אווה לואיס חגגה את יום הולדתה ה-102 בצניחה חופשית. iFLY, מערכת וואלה! NEWS
חוויה נהדרת, אשמח לעבור אותה שוב. לואיס/מערכת וואלה! NEWS, iFLY

שאנה אוונס, מנכ"לית חברת iFLY מילטון קיינס אמרה כי "היה נהדר לאפשר את החוויה הזו עבור חגיגת יום ההולדת המאוד מיוחדת של אווה". "לראות את אווה עפה בגיל 102 כשמשפחתה סובבת אותה, המחישה כיצד צניחה חופשית יכולה להיות מהנה בכל הגילאים", הסבירה אוונס.

כשגברת לואיס עזה את הבניין אחרי הצניחה שחוותה היא בעטה באוויר בתחושת ניצחון. מאז ששינתה את הקידומת למאה, לואיס עשתה מאמץ מיוחד כדי לחגוג את ימי ההולדת שלה. בשנה שעברה השתתפה בטיסה לוליינית בחברת "ספיטפייר", וביום הולדת המאה פגשה את מלכת אנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully