וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב השיבה לשאלות כשאוזנייה באוזנה: "נותנים לך תשובות בשידור חי?"

25.6.2018 / 19:24

במסגרת שעת שאלות במליאת הכנסת הופתעו הח"כים הנוכחים מקיומו של המכשיר באוזנה של שרת התרבות, כשביציע העיתונאים ישבו בכירי משרדה. ח"כ חסון תקף: "רציתי לדעת אם עוזרים לך ונותנים לך תשובות", אך רגב הכחישה: "הכל כתוב לי, באתי מוכנה"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: תומר לוי

שרת התרבות והספורט מירי רגב השיבה היום (שני) במליאת הכנסת לשאלות חברי הכנסת. הח"כים שנכחו במליאה הופתעו מכך שבעת שעמדה על דוכן הנואמים והשיבה לשאלותיהם, באחת מאוזניה של השרה הייתה אוזניה סלולרית אלחוטית, בעוד ביציע העיתונאים הממוקם מעל המליאה ישבו בכירי משרדה.

מרכז האופוזיציה ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני) לא נותר אדיש למראה יוצא הדופן, ותהה בפני רגב אם מישהו לוחש על אוזנה את התשובות. "שמתי לב שיש לך אוזניה באוזן", אמר ח"כ חסון, והוסיף: "רציתי לדעת אם האוזניה הזו משמשת אותך, אם עוזרים לך ונותנים לך תשובות". רגב השיבה: "לא, הלוואי שיוכלו לעזור לי בזה", וכשחסון הוסיף ושאל, אמרה: "אני מדברת דרך אוזניה. כדי לשמוע וכדי לדבר באוזניה צריך גם לענות, אבל לא". "חשבתי שאת מאוד טכנולוגית ונותנים לך תשובות מרחוק", הוסיף והקשה חסון. "אני אשמח אם תמצא לי כזה אחד", השיבה רגב. "אם תמצא לי אוזניה שיכולה להעביר לי בשידור חי את כל התשובה". חסון סיכם: "יש כאלה בשוק, גברתי השרה".

עוד בוואלה! NEWS:
לדרבי חוקים משלו: האם נתניהו ואבו מאזן ייפגשו בגמר המונדיאל במוסקבה?
גבאי מתנה את מינוי לבני לראש אופוזיציה בהמשך השותפות עם העבודה
חוק הגיוס יובא להצבעה בשבוע הבא, החרדים יתנגדו

האם שרת התרבות רגב קיבלה עזרה מיועציה באמצעות אוזניה ב"שעת שאלות בכנסת"?. ערוץ הכנסת
מירי רגב והאוזניה במליאת הכנסת, היום/ערוץ הכנסת

אחרי חילופי הדברים הצהירה רגב כי היא מסירה את האוזניה, אך כמה דקות אחרי כן הבחין ח"כ חסון כי האוזניה מצאה את דרכה שוב לאוזנה של השרה, ותהה על כך פעם נוספת. גם הפעם מיהרה רגב להוציא את המכשיר מהאוזן והכחישה כי היא מקבלת את התשובות דרך הטלפון. לדבריה, היא שולטת בחומר של משרדה: "הכל כתוב. באתי מוכנה ואני לא מתביישת לומר שאין לי תשובה כשאין לי כזו".

במליאת הכנסת מתקיימת כמעט מידי שבוע שעת שאלות, שבמסגרתה מפנים חברי הכנסת שאלות לראש הממשלה או לאחד השרים. השאלות מוגשות בכתב למזכירות הכנסת עד השעה 10 בבוקר, שבועיים לפני שעת השאלות שבה יועלו. נשיאות הכנסת בוחרת עשר שאלות ומעבירה אותן מראש לשר הנשאל כדי שישיב עליהן בשעת השאלות. נשיאות הכנסת קובעת גם נושאים נוספים שבתחום סמכותו של השר, ובנושאים אלה יכולים עשרה מחברי הכנסת, ברשות יושב ראש הישיבה, לשאול את השר שאלות שלא נמסרו לו מראש.
כל אחד מחברי הכנסת המשתתפים בשעת השאלות שואל שאלה אחת במסגרת זמן של דקה, והשר הנשאל משיב על כל שאלה במסגרת זמן של שתי דקות. לא פעם חברי הכנסת נעזרים בטלפון המונח על דוכן הנואמים כדי לקבל הודעות עם תשובות מעוזריהם שיושבים ביציע, תוך כדי שהם מעניקים תשובות לחברי הכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully