וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדרבי חוקים משלו: האם נתניהו ואבו מאזן ייפגשו בגמר המונדיאל במוסקבה?

25.6.2018 / 17:29

גורמים בלשכת ראש הממשלה אישרו כי נתניהו הוזמן על ידי פוטין לגמר הגביע העולמי בכדורגל, וכעת בוחנים בלשכה את ההיבטים הלוגיסטיים והבטחוניים של הנסיעה. בתוך כך, ברשות הפלסטינית מדווחים כי אף יו"ר הרשות אבו מאזן צפוי להיות נוכח באירוע ולהיפגש עם נשיא רוסיה

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

גורמים בלשכת ראש הממשלה מאשרים היום (שני) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הוזמן על ידי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לצפות במשחק גמר המונדיאל במוסקבה באמצע החודש הבא. בשלב זה בוחנים בלשכת ראש הממשלה את אפשרויות הנסיעה הן מבחינה לוגיסטית והן מבחינה אבטחתית. על הזמנת נתניהו לאירוע פורסם לראשונה בערוץ 10.

במקביל הודיע יו"ר התאחדות הפלסטינית לכדורגל ג'יבריל רג'וב כי יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן יהיה נוכח אף הוא במשחק הגמר של המונדיאל, כך דיווחה סוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית ואפא.

רג'וב הוסיף כי ההזמנה נשלחה ע"י מזכ"ל התאחדות הכדורגל העולמית פיפ"א, ג'יאני אינפנטינו. בנוסף אישר רג'וב כי אבו מאזן ייפגש עם פוטין נשיא רוסיה בעת שהותו שם וכן כי השניים ידונו בקשרים בין המדינות ובהתפתחויות האחרונות.

עוד בוואלה! News:
התקווה החדשה של עוטף עזה? החמ"ל של צה"ל נגד טרור העפיפונים
"תגידו שזו לא אני!": כששרה נתניהו שמעה את קלטת ה"פסי-כו-לו-גית"
בדיקת וואלה! NEWS: אילו רשויות מקומיות יממנו מצלמות בפעוטונים?

פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במוסקבה, רוסיה, 9 במאי 2018. עמוס בן גרשום, לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
את מי הם יעודדו במשחק? ראש הממשלה נתניהו ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין/מערכת וואלה! NEWS, עמוס בן גרשום, לע"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully