וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תגידו שזו לא אני!": כששרה נתניהו שמעה את קלטת ה"פסי-כו-לו-גית"

25.6.2018 / 10:30

ביום פרסום ההקלטות בוואלה! NEWS התקיימו שיחות ועידה בין בני הזוג נתניהו לבין יועצי התקשורת, שהגדירו את האירוע "רעידת אדמה". רעיית רה"מ ביקשה מהם למסור כי "מישהו מתחזה לי" וטענה ש"אין לי קול צרוד כזה". לבסוף, הוחלט לדבוק בגרסה הרשמית שנמסרה לתקשורת

בווידאו: בהקלטה בלעדית שהגיעה לידי וואלה! נשמעת שרה נתניהו בשיחה זועמת עם יועץ בכיר של משפחת נתניהו 25.6.18/מערכת וואלה!

(הקלטת שרה נתניהו, שנחשפה בוואלה! NEWS)

"תגידו שזו לא אני! לי אין לי קול צרוד כזה!" - כך הגיבה רעיית ראש הממשלה לפרסום הקלטת שנחשפה בוואלה! NEWS, שבה היא נשמעת צועקת על יועץ התקשורת שעיה סגל. הקלטת, שבה נשמעת נתניהו צועקת, בין השאר, כי היא "פסי-כו-לו-גית!", הוגדרה על ידי צוות התקשורת של בני הזוג כ"רעידת אדמה". ביום פרסום הקלטת, התקיימו כמה שיחות ועידה בין בני הזוג נתניהו לבין יועצי התקשורת. במהלך השיחות ניסו היועצים לגבש אסטרטגיה להתמודדות עם הפרסום המביך.

רעיית ראש הממשלה הנחתה את יועצי התקשורת לטעון בפני העיתונאים כי היא אינה האישה הנשמעת בקלטת. "תגידו שזה לא הקול שלי, מישהו חיקה את הקול שלי", אמרה נתניהו, כך על פי עדות של אחד האנשים שלקחו חלק בשיחה. היועצים ניסו להסביר לרעיית ראש הממשלה שזה לא קו הגנה סביר, אך היא התעקשה לטעון שלא מדובר בה. "מישהו מתחזה לי", טענה. יועצי התקשורת לא הסכימו לחלוק גרסה זו עם העיתונאים, ונצמדו לתגובה שנמסרה מיד לאחר פרסום הקלטת.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
הטרור שניצח את נתניהו: ההקלטות חשפו את ראש הממשלה ובעייתו
עובדים לשעבר במעון רה"מ על הקלטות שרה נתניהו: "זה רק קמצוץ"

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בביקור במטה האו"ם בניו יורק, מרץ 2018. רויטרס
"תגידו שזו לא אני". נתניהו ליועצי התקשורת/רויטרס

למרות האווירה הקשה שנוצרה בעקבות פרסום הקלטת, גורם שנכח בשיחות העיד כי ראש הממשלה נתניהו נהג בקור רוח. לדבריו, במהלך שיחות ההתייעצות ניסה ראש הממשלה להבין כיצד הגיעה הקלטת לידי וואלה! NEWS והעלה השערות לגבי מקור הדליפה של שיחת הטלפון הרגישה והמביכה.

"קמפיין נבזי של 'יועץ לשעבר'"

מטעמו של ראש הממשלה נמסר: "כמה צביעות, רשעות ונבזות יש אצל אותו 'יועץ לשעבר' שאמר שמטרת חייו היא שהציבור יכיר את שרה נתניהו האמיתית, הטובה והתורמת לציבור ולנפץ את הדימוי השלילי שהתקשורת יצרה לה. ב-5 בנובמבר 2017 אותו יועץ שלח לשרה נתניהו את הסמס הבא: שרה אהובה, יום הולדת שמח ושתדעי בשנים הקרובות תיקון גדול לעוול הענק והבלתי נתפש שנגרם לך. אני חש שהרווחתי חברה מדהימה ומקווה לחגוג במהרה את הצדק אודותיך כאישה חכמה, רגישה, חזקה ומשכילה, שכל עם ישראל ידע את האמת הזאת.

"רק כמה שבועות לאחר מכן אותו 'יועץ לשעבר' הדליף את הקלטת לתקשורת מאחורי גבה של שרה נתניהו, תוך שהוא מציג עצמו כחבר ובמקביל נתן לה עצות אחיתופל בעניין זה. כעת הוא ממשיך לנהל קמפיין השחרה כדי להלבין את העבירות שהוא עצמו עשה ואת בגידתו. איזו שפלות בלתי נתפשת".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בטיול ברמת הגולן, מרץ 2016. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
"ראש הממשלה שמר על קור רוח". בני הזוג נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

בחודש פברואר נחשפה בוואלה! NEWS ההקלטה, שבה נשמעת שרה נתניהו זועמת על אחד מיועצי המשפחה הבכירים בעקבות ידיעה שפורסמה בעניינה במדור רכילות. הידיעה הייתה בעלת אופי חיובי, החמיאה לנתניהו ופירטה כיצד רעיית ראש הממשלה "החליטה להירתם ולתת את חסותה לאירוע התרמה", באקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים, שבה למדו בניה, יאיר ואבנר.

למרות זאת, הידיעה עוררה את חמתה של נתניהו, משום שפורסמה מבלי שצוין בה שהיא פסיכולוגית. פרט לכך, הוטרדה נתניהו גם מהעובדה שבכתבה מצוין ש"תואר אשת ראש הממשלה מחייב גם לפעילות ציבורית".

תגובת ראש הממשלה נתניהו לפרסום הקלטות רעייתו:

בהקלטה שנחשפה נשמעת נתניהו מטיחה בצרחות בעובד הבכיר: "פסי-כו-לו-גית, M.A, B.A - זהו!". בין הצעקות, דורשת נתניהו מהעובד לנזוף בעיתונאי המפרסם על הנוסח, והחלה לצטט מהכתבה - ולגעור. "הוא מקבל ממך עכשיו שיחת נזיפה? חוץ מזה - נוסח. 'אשת ראש הממשלה, מחייב גם פעילות ציבורית', למה?! למה?!", ומיד לאחר מכן ממשיכה בצעקות: "אשת ראש הממשלה הזאת עושה פעילות ציבורית כל יום! בעבודה המקצועית שלה!".

בבוקר שלאחר האירוע, פרסם ראש הממשלה סרטון תגובה בעמוד הפייסבוק שלו, בשעת בוקר מוקדמת. בסרטון מותח נתניהו ביקורת על העובדה כי הקלטת בת תשע שנים. "מי יודע איפה הייתה הקלטת הזאת ומה עבר עליה?", שואל נתניהו. "מה יש בקלטת? שרה מרימה את קולה בכעס, בשיחה שהוקלטה בסתר. אבל כשמדובר במשפחה שלי, ברעייתי, בילדיי, הכל מותר. מתירים את דמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully