וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבואת ירח הדם: סוף העולם יגיע בשבועות הקרובים

27.6.2018 / 1:00

חובבי תיאוריות קונספירציה טוענים שליקוי הירח הצפוי בחודש הבא הוא חלק מנבואה תנ"כית על סוף העולם: "השמש יהפוך לחושך והירח לדם - לפני, בוא יום ה', הגדול, והנורא". רשמו ביומנים מתי כדאי להיפרד

צילום: רויטרס ו-CNN, עריכה: רויטרס ו-CNN

ב-27 ביולי הירח יהפוך אדום וסוף העולם יגיע, כך טוענים תיאורטיקנים מקראיים. לדבריהם, סימנים נסתרים בתנ"ך מעידים שליקוי הירח הקרוב יהיה גם האחרון שלנו. ליקוי הירח, או בשמו המצמרר יותר "ירח הדם", מתרחש כשהירח נכנס תחת הצל של כדור הארץ. בערך פעמיים בשנה הירח המלא חוצה את מישור התנועה של כדור הארץ וזה חוסם את אור השמש ומחשיך לכמה שעות את הירח, כשרק קרני שמש אדומות מצליחות לעבור דרך אטמוספירת הארץ ולהאיר אותו.

לדברי הקבוצה הנוצרית Endtime Ministries, שבראשה אירווין בקסטר, ניתן למצוא רמזים ליום הדין בספר יואל, פרק ג', פסוקים ג'-ד': "ונתתי מופתים בשמים ובארץ: דם, אש ותימרות עשן. השמש יהפוך לחושך והירח לדם - לפני, בוא יום ה', הגדול, והנורא". לדבריהם, ניתן למצוא רמזים גם בספר חזון יוחנן, פרק ו', פסוק 12: "וארא בפתחו את-החותם הששי והנה רעש גדול ויקדר השמש כשק שער והירח נהפך לדם".

"ירח כחול"- הירח המלא היה בנק' הקרובה ביותר לכדוה"א ובמקביל היה מלא הפעם ה-2 בתוך חודש לועזי. רויטרס
ליקוי הירח הקרוב מבשר רעות/רויטרס

עוד בנושא:

בקסטר אמר ל"דייללי אקספרס" הבריטי: "התנ"ך מראה שהאירוע הסופי מגיע ממש בקרוב וזו תהיה ההתגשמות הנבואית הגדולה ביותר ב-2,000 השנים האחרונות". לא כולם השתכנעו: ג'פרי גהרטי, כתב של "Starry Night Education", הכחיש לחלוטין את הטענות וכתב: "כאסטרונום חובב וכזה שנהנה מאירועים יפים כמו ליקויי ירח, מעציב אותי שיש כל מיני נביאי שקר שרואים באירועים כאלה סימנים לאסון".

ליקוי הירח הוא תופעה מרשימה לתצפית, ורואים בה כיצד צל הארץ מתקדם במהירות על פני הירח עד שהוא מכסה את כולו. הירח מקבל גוון אדום בגלל קרני השמש האדומות שחודרות דרך אטמוספירת הארץ ומאירות אותו. משם גם זכה לשמו "ירח דם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully