וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ הודף את הביקורת על הפרדת הילדים: "סיפורים מזויפים"

הנשיא האמריקני אירח קרובי משפחה של אנשים שנפגעו מפשעי מהגרים בלתי חוקיים, והדגיש כי הילדים שהופרדו מהוריהם צפויים להתאחד עמם שוב, בניגוד לקורבנות המהגרים. דיווח: עשרות אלפי מהגרים יועברו למתקנים בבסיסים אמריקניים נטושים

עריכה: איתי עמרם

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ כינה אמש (שישי) את סיפוריהם של ילדי המהגרים שהופרדו ממשפחותיהם בגבול מקסיקו "סיפורים מזויפים של עצב ואבל", ואמר כי הקורבנות האמתיים של משבר המהגרים הם האמריקנים שנהרגים על ידי מהגרים בלתי חוקיים שמגיעים למדינה. זאת, כתגובה לביקורת החריפה שנמתחה על מדיניות ממשלו בתחום המהגרים.

את הדברים אמר טראמפ באירוע שערך בבית הלבן עם קרובי משפחה של אנשים שנפגעו מפשעי מהגרים בלתי חוקיים. בנאומו באירוע הדגיש כי הילדים שהופרדו מהוריהם צפויים להתאחד איתם, בניגוד לקורבנותיהם של המהגרים.

עוד בנושא:
"לא זיהיתי אותו": המפגש המרגש של המהגרת מגואטמלה ובנה שהופרדו
בכיר בממשל האמריקני: 500 ילדי מהגרים התאחדו עם משפחותיהם
טראמפ עומד, הפעוטה בוכה: שער המגזין "טיים" שמסעיר את העולם

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ באירוע עם בני משפחה של אנשים שנפגעו ממהגרים בלתי חוקיים, 22 ביוני 2018. רויטרס
מגיב לביקורת. טראמפ בבית הלבן, אתמול/רויטרס

במגזין טיים האמריקני דווח היום כי חיל הים האמריקני מתכנן להקים מתקנים למהגרים בבסיסיים צבאיים בכמה ממדינות הדרום. לפי טיוטת מסמך שהגיע לידי העיתון, המתקנים צפויים לאכלס כ-25 אלף מהגרים. עוד נכתב כי המתקנים יוצבו בבסיסים אוויריים נטושים בקליפורניה, אלבמה ואריזונה. על פי הטיוטה, במחנה בעיר סן פרנסיסקו שבקליפורניה צפוי להיבנות מחנה שיכול לאכלס עד 47 אלף בני אדם.

דובר הפנטגון אמר כי המשרד לביטחון לאומי לא פנה לצבא עם תכניות ספציפיות, אך בצבא נאמר כי התבקשו על ידי הממשל להתכונן לאכלוס של עד 20 אלף ילדים. במסמך של חיל הים נאמדה עלות תכנית שיכון 25 אלף מהגרים ב-233 מיליון דולרים לשישה חודשים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ באירוע עם בני משפחה של אנשים שנפגעו ממהגרים בלתי חוקיים, 22 ביוני 2018. רויטרס
בני משפחותיהם של קורבנות מהגרים בבית הלבן, אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully