וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליציה עיראקית שהותקפה בסוריה: העימות עם ישראל וארה"ב יתחדש

גדודי חיזבאללה, אחד הארגונים שלוחמים נהרגו בתקיפה האווירית במזרח סוריה, הזהירו כי "לא נעבור בשתיקה על הפשע" נגד אנשיו. "נתניהו וטראמפ הטיפשים יודעים היטב מי האנשים שנהרגו"

אתר רשמי

גדודי חיזבאללה בעיראק, אחת המיליציות השיעיות שלוחמיה נפגעו בתקיפה אתמול בסוריה, הזהירו היום (שלישי) כי "הפגיעה בכוחות ההתנגדות" תוביל לחידוש העימות עם ישראל וארצות הברית. המיליציה היא חלק מכוחות הגיוס העממי, המאגדת מיליציות שונות בעיראק, רובן נתמכות על ידי איראן.

אתמול אמר גורם אמריקני לרשת CNN כי ישראל אחראית לתקיפה, ולא הקואליציה הבינלאומית בהובלת ארצות הברית הנאבקת בארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש), בניגוד להאשמות של המשטר בדמשק ושל המיליציות השיעיות. הארגון הסורי לזכויות אדם אמר אתמול כי 52 לוחמים נהרגו, רובם עיראקים, אם כי כוחות הגיוס מסרו כי מניין ההרוגים היה 22, ועוד 12 נפצעו.

בהודעה של גדודי חיזבאללה נמסר כי "לא ניתן לפשע של הפגיעה בכוחותינו לעבור. נדע בימים הבאים מיהם הפושעים שביצעו את התקיפה, וננקוט עמדה ההולמת את גודל הפשע. נתניהו וטראמפ הטיפשים יודעים היטב מי האנשים שנהרגו אתמול ולאילו תרבות, דת והיסטוריה הם שייכים".

לקריאה נוספת בנושא
בכיר אמריקני: ישראל אחראית לתקיפה במזרח סוריה אמש
דיווח: 52 לוחמים שיעים נהרגו בתקיפה אמריקנית בסוריה; ארה"ב מכחישה

עיראקים שיעים, חברי הכוח הגיוס העממי, מציינים את יום אל-קודס בבגדאד, 23 ביוני 2017. רויטרס
מיליציות שיעיות במצעד יום אל-קודס בבגדאד, בשנה שעברה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully