וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי קהילת המדיטציה האורגזמית - שמחוייבים לענג נשים 3 פעמים ביום - טוענים שנקלעו לחובות ואולצו לשכב עם לקוחות

24.6.2018 / 9:03

תנועת OneTaste המציעה סדנאות אורגזמות במדיטציה - ויסדה קהילה סגורה שחבריה מענגים זה את זה 3 פעמים ביום בעזרת עיסוי איבר מינם - עולה שוב לכותרות אחרי שמספר פורשים חשפו את חוויותיהם משם: "זו כת, רשת זנות המנצלת קורבנות טראומה"

כך הבטיחו בכתב ש"תגיעו לאורגזמה מדיטציונית"/OneTaste

חברים לשעבר בתנועת המדיטציה האורגזמית OneTaste - המשווקת תפריט יומי של 3 אורגזמות חיוניות וממוקדות ב-15 דקות של ליטוף מכוון - טוענים שנקלעו לחובות קשים וחויבו לקיים יחסי מין עם לקוחות פוטנציאלים כדי להחזיר את כספם.

תנועת OneTaste נוסדה ב-2004 בידי ניקול דיידון בת ה-50, כוכבת TED ומחברת הספר "Slow Sex" (סקס איטי). זו החלה לפתח את שיטת המדיטציה האורגזמית לפני כ-25 שנים, לפיה הסוד לחיים מאושרים טמון באורגזמה קבועה ויומיומית. המעוניינים לקחת חלק בבית הקהילתי הסגור של OneTaste צריכים ללמוד את השיטה בשלל קורסים בתשלום, לשכנע לקוחות פוטנציאלים להצטרף לקהילה ולענג זה את זה 3 פעמים ביום במשך 15 דקות בכל פעם.

חברי קהילה לשעבר מעלים כעת טענות מחרידות על הטרנד העולמי וטוענים שמדובר בכת לכל דבר ועניין. מספר רב של גברים ונשים הודו שנקלעו לחובות כבדים ושנאמר להם לקיים יחסי מין עם לקוחות פוטנציאלים כדי לכסות את החובות. כתבי המגזין "בלומברג ביזנסוויק" שוחחו עם 16 חברי קהילה לשעבר וגילו כי אלו עודדו לקחת שיעורים יקרים והודרו מיתר חברי הקהילה כשבחרו לא לשלם. מתאמני OneTaste התבקשו לשלם 499 דולר לקורס קצר שנערך בסוף השבוע, 4 אלף דולר להשתתפות בכנס לימודי, 12 אלף דולר על מקום בתכנית אימונים ו-16 אלף דולר על מקום בתכנית אימונים מוגברת ואינטנסיבית יותר, עם אופציה של "הכול כלול" ב-60 אלף דולר.

עוד בנושא:

רוואן מיפגאלה, חבר קהילה לשעבר, סיפר שנקלע לחובות של 30 אלף דולר, סכום ששילם תמורת שיעורים ומפגשים. הוא סיפר שננזף אחרי שלא יכול היה לשלם את חובותיו והוכרח לקיים יחסי מין עם אישה מבוגרת ממנו כדי לשכנע אותה לשלם על שיעורים נוספים. הוא טוען ששמע על נשים שקיימו יחסי מין עם גברים במטרה דומה, "נשים אמרו 'אני הולכת לשכב עם הגבר הזה בשביל כסף'. הן היו משוויצות בזה", הוא אמר.

חלק מהמרואיינים ביקשו להישאר בעילום שם מהפחד שחברי הקהילה יתקפו אותם או כי חששו שיפרו את החוזה עליו חתמו בעבר. "רבים מחברי הצוות והקהילה לשעבר טוענים ש- OneTaste היא רשת זנות שמנצלת קורבנות טראומה ואחרים שמחפשים ריפוי", נכתב ב"בלומברג", "החברה משתמשת באמצעים כמו פלירטוט וסקס כדי לפתות מטרות רגישות. הם מנחים עובדים לעבוד בחינם או במחיר נמוך כדי להראות מסירות. מנהלים מזמינים לעיתים קרובות אנשי צוות כדי לקיים יחסי מין עם לקוחות".

מיכל, חברת קהילה שהלכה רחוק מדי בתהליכי השכנוע ונישאה לאחד הגברים על פי הצעתם של בכירי OneTaste, עזבה את הקבוצה אחרי שהשניים הוציאו מכיסם 150 אלף דולר על שיעורים ומפגשים. "ככל שהלכתי עם זה רחוק יותר, ככל שעשיתי יותר קורסים, ככל שעבדתי עבורם יותר, ככל שהתקרבתי יותר לניקול - ידעתי שאני עושה משהו שמאוחר יותר יהיה לי קשה מאוד לצאת ממנו. ידעתי שאני מאבדת שליטה", היא סיפרה.

"עבדתי שם גם כאשת מכירות. בכל בוקר בסביבות השעה 7, התכנסו הצוותים לשני סבבים של מדיטציה אורגזמית והחליפו באמצע פרטנרים. הם שיתפו אחד את השני בפחדים שלהם. עובדים התבקשו לדווח להנהלה אם שמעו אחרים מביעים ספקות לגבי OneTaste". היא הוסיפה: "מעבודתי כאשת מכירות הרווחתי 200 או 300 דולר לחודש אם היה לי מזל. הייתי מוציאה גם הרבה מאוד כסף על שיעורים. מצאתי את עצמי מובלת בידי מניפולציות פסיכולוגיות. הארגון הזה באמת מסתמך על חולשות של אנשים".

ב-OneTaste הכחישו את הטענות שהמליצו לחברי צוות לקיים יחסי מין עם לקוחות פוטנציאלים וטענו ששינו את מדיניות החברה כדי למנוע מלקוחות להיקלע לחובות כספיים. ניקול דיידון עצמה התרחקה מהשיעורים בשנים האחרונות, אינה גרה עם אנשי הקהילה וסירבה להגיב בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully