וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת איטליה חשפה "כת חולנית" שכפתה על חבריה דיאטה קיצונית

הקבוצה, שהובלה בין היתר על ידי איש עסקים, הכריחה את מאמינה לאכול לפי תורת התזונה המקרוביוטית ושעבדה אותם דרך שטיפת מוח. אחת החברות נמצאה כשהיא במשקל של 35 ק"ג בלבד

שוטרים בנהר הטיבר ברומא, איטליה, 2017. AP
החקירה החלה ב-2013. שוטרים ברומא/AP

משטרת איטליה הודיעה אתמול (רביעי) כי חשפה "כת חולנית" במרכז המדינה, ששעבדה את חבריה, אילצה אותם לציית לתזונה מקרוביוטית קיצונית ובודדה אותם מהסביבה. חמישה אנשים נעצרו בחשד להתעללות, לניהול ארגון פשע במטרה לשעבד אנשים ולעבירות מס.

בין החשודים גם איש העסקים מריו פיאנסי, שמואשם בכך שתמרן את תומכיו לאכול על פי הדיאטה שהוא יצר. הוא סיפר למאמיניו כי התזונה, שמקורה במזרח הרחק, תגרום להם "נסים רפואיים".

החקירה החלה ב-2013, אחרי שאישה צעירה שנמלטה מהכת סיפרה על מעלליה למשטרה. החוקרים גילו כי פרט לכך שהם נאלצו לשלם על הדיאטה ולתת תרומות, חברי הכת הוכרחו לעבוד שעות ארוכות מבלי לקבל על כך תשלום.

פיאנסי, יזם בולט בתחום המיקרוביוטיקה באיטליה, היה נושא נאומים ארוכים בפני תומכיו ושוטף את מוחם ביתרונות תורת התזונה שהוא יצר.

עוד ידיעות מהעולם
גז קטלני במקום רעל: שיטת ההוצאה להורג החדשה של אוקלהומה

לפי דיווחים בכלי תקשורת באיטליה, אחת הנשים בכת הגיעה למשקל של 35 ק"ג בלבד, בעקבות הדיאטה הקשוחה. מנהיגי הכת היו מפתים אנשים בעלי בעיות נפשיות ודוחקים בהם להתרחק מהרפואה המסורתית.

התורה פותחה בשנות ה-20 על ידי הפילוסוף היפני ג'ורג' אושווה, וכוללת רעיונות מהבודהיזם. היא תומכת בהפחתת צריכת המזון מהחי, ובמקום זאת קוראת לצרוך מזון אורגני ועונתי.

  • עוד באותו נושא:
  • איטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully