וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע דריסה בהולנד: הרוג ו-3 פצועים מפגיעת רכב בצופים בפסטיבל מוסיקה

18.6.2018 / 13:36

המשטרה אמרה כי היא עדיין לא יודעת אם התקרית הייתה מכוונת, והנהג הסגיר את עצמו כמה שעות אחרי שנמלט מהזירה. פסטיבל ה"פינקפופ" הוא הגדול ביותר במדינה, והוא נחתם על ידי היוצר ברונו מארש

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

כלי רכב מסחרי דרס הבוקר (שני) ארבעה אנשים בפסטיבל המוסיקה הגדול ביותר בהולנד, הרג אחד מהם ופצע את היתר בטרם נמלט מהזירה. כמה שעות לאחר מכן, הודיעה המשטרה כי היא החשוד, אזרח המדינה בן 34, הסגיר את עצמו ומצאה את כלי הרכב. עדיין לא ברור אם הפגיעה במבלים בפסטיבל ה"פינקפופ" הייתה מכוונת או בשוגג.

אירוע הדריסה התרחש בשעה 4:00 לפי שעון מקומי, בתום הופעתו של היוצר ברונו מארש בפני 70 אלף צופים. "החקירה עדיין בעיצומה ואנחנו לא יכולים לקבוע אם זה היה מכוון או תאונה", מסר דובר המשטרה.

הפסטיבל המתקיים בלנדגרף, עיירה קטנה הסמוכה לגבול עם גרמניה ועם בלגיה, 200 ק"מ מדרום-מזרח לאמסטרדם. בין האמנים הבולטים שהשתתפו באירוע היו פרל ג'אם, פו פייטרס ואחרים. מארש חתם את הפסטיבל שנמשך שלושה ימים. המשטרה הודיעה כי הרחוב שבו אירעה התקרית, אחד משני הצירים המובילים ליציאה מהאתר, נסגרו לצורכי חקירה.

פעילי טרור השתמשו בשנים האחרונות בכלי רכב ברחבי אירופה כדי לפגוע בקהלים גדולים בלונדון, בברלין, בברצלונה ובערים אחרות באירופה.

עוד ידיעות מהעולם
ילדים בכלובים: הפרדת המהגרים של ממשל טראמפ מסעירה את ארה"ב
בידיים חשופות: סבתא בארה"ב הרגה חתול בר חולה כלבת בחצר ביתה

משטרה באזור התאונה בה אוטובוס התנגש במבלים בהולנד, 18 ביוני 2018. רויטרס
בפסטיבל צפו 70 אלף איש. שוטרים בזירת האירוע, הבוקר/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • הולנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully