וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בידיים חשופות: סבתא בארה"ב הרגה חתול בר חולה כלבת בחצר ביתה

דדה פיליפס בת ה-46 סיפרה כי הטורף זינק עליה בזמן שהצטלמה, אך הצליחה להתמודד עמו ואחזה בגרונו. בנה הגיע למקום ודקר את בעל החיים, אבל הוא כבר היה מת. היא מטופלת בחשד שנדבקה

צילום: CNN, עריכה: ניב מעוז

סבתא בת 46 מג'ורג'יה, ארצות הברית, חנקה למוות חתול בר חולה כלבת אחרי שתקף אותה בחצר ביתה בצפון-מזרח המדינה. בכלי תקשורת מקומיים דיווחו כי האישה, שזוהתה כדדה פיליפס, יצאה מביתה בשבוע שעבר להצטלם ואז התנפל עליה הטורף. "הכלב של השכן נבח וזה משך את תשומת הלב שלי", סיפרה. "ראיתי את החתול והצטלמתי. הוא לקח שני צעדים והוא היה מעליי, הוא היה על הפנים שלי".

פיליפס סיפרה כי היא גדלה באזור הכפר, שם חתנה היה בעבר לוכד חתולי בר. כתוצאה מכך, אמרה, היא מכירה את התנהגותם של בעלי החיים הללו וכיצד להיאבק בהם. "חשבתי, לא היום. אין סיכוי שאני הולכת למות", אמרה.

היא אחזה בגרונו של החתול ולא הרפתה. היא פחדה להזעיק עזרה, מאחר שנכדתה בת החמש הייתה בבית. "ברגע שהצלחתי למנוע ממנו לזוז, הצלחתי לצרוח לבתי להתקשר ל-911". בנה הגיע עם רובה, אך היא לא רצה שהוא ירה בחתול מאחר שהיא הייתה קרובה, אז הוא שלף סכין. "הבן שלי דקר אותו ארבע או חמש פעמים, אבל הוא לא זז יותר אז ידעתי שהוא מת לחלוטין".

פיליפס סובלת מאצבע שבורה, מכמה נשיכות וכמה שריטות בידיה, בחזה וברגליים. היא אף מטופלת בחשד לכלבת.

עוד ידיעות מהעולם
משבר המהגרים החדש באירופה מערער על סמכותה של מרקל
מוות מסתורי בלונדון: שלושה בני אדם נהרגו מפגיעת רכבת

אישה בג'ורג'יה, ארה"ב, יוני 2018. אתר רשמי
צילמה את האירוע. פיליפס/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully