וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קרה לי נס": הנערה שנפצעה בפיגוע הדקירה בעפולה משחזרת

17.6.2018 / 16:40

שובה מלכה, בת ה-18 שנפצעה קשה בפיגוע הדקירה בעיר בשבוע שעבר הודתה לצוות הרפואי ולכוחות הביטחון, לאחר שחל שיפור במצבה. "האירוע הזה אינו פרטי, הוא של כל עם ישראל. אנחנו צריכים לצמוח ממנו", אמרה

עריכה: יאיר דניאל

"הרגשתי שאירוע הדקירה הזה הוא לא משהו פרטי שלי, אלא של כל עם ישראל" - כך אמרה היום (ראשון) שובה מלכה, תלמידת התיכון בת ה-18 שנפצעה בפיגוע הדקירה בעפולה בשבוע שעבר. "זו תזכורת שאנחנו צריכים להתקדם, לגדול מזה".

בשירות הביטחון הכללי (שב"כ) הודיעו יום לאחר האירוע כי הוא נחקר כפיגוע על רקע לאומני. מלכה, פונתה דקות ספורות לאחר האירוע לבית החולים "העמק" במצב קשה וטופלה ביחידה לטיפול נמרץ. היום לאחר שחל שיפור במצבה - היא שחזרה את האירוע.

"אני מודה לשם שעשה לי נס ואני בחיים", אמרה מלכה. היא הודתה לצוות הרפואי בבית החולים ואף לכוחות הביטחון שפעלו במהירות מיד לאחר האירוע. "תודה לעם ישראל על התפילות שמאוד מחזקות אותנו ועושות רעש בשמיים. כוחות הביטחון עשו כל מה שהם יכולים ואני מודה להם, אין לנו שום כעס".

לקריאה נוספת:
שב"כ: הדקירה בעפולה - פיגוע; אבי הצעירה: "מקומם שהמחבל מאושפז עמה"
שובה נדקרה בעפולה בדרכה לבחינת הבגרות באזרחות: "קרה לנו נס"

שובה מלכה, שנפצעה בפיגוע הדקירה בעפולה, מאושפזת בבית החולים העמק - 17 ביוני 2018. דוברות בית החולים העמק, מערכת וואלה! NEWS
"קרה לי נס", שובה מלכה בבית החולים/מערכת וואלה! NEWS, דוברות בית החולים העמק

היא אף הודתה להמונים שסייעו למשפחתה ברגעים הקשים, וחיזקו אותם לאחר הפיגוע. "אני רוצה גם להודות לחברות שלי המקסימות ולכל עם ישראל", הוסיפה. "כל אדם שהגיע לפה הוא דוגמה לאיזה עם מתוק יש לנו. פשוט עם מקסים".

בשבוע שעבר, מתח ביקורת אביה של הנערה, אבי מלכה, על כך שבתו אושפזה באותו בית חולים יחד עם החשוד בדקירתה. לדבריו, "צריך להתעשת ולעשות את הכול כדי שדברים כאלה לא יישנו, לא יכול להיות שמחבל ייצא לפיגוע על מנת להרוג במחשבה שהוא ייצא מזה חי. לנו זה עשה רע מאוד שהבת שלנו מטופלת בבית חולים ובו זמנית המחבל מטופל כאן באותו בית חולים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הוריה של שובה מלכה, שנדקרה בעפולה. אלי אשכנזי
הוריה של שובה מלכה בבית החולים/אלי אשכנזי

הוא הוסיף כי על אף שניתן להבין זאת, "צריך לקחת בחשבון את הצורך בהרתעה כדי למנוע ממחבלים להבא לעשות פיגועים כאלה, שהם יוצאים מזה חיים ואחר כך יושבים בבתי הארחה, בתי כלא של השב"ס, עושים תואר ומקבלים תקצוב ממערכות הטרור ותמיכה. דבר כזה לא יכול לקרות במדינת ישראל".

צעירה שנדקרה בעפולה 11 ביוני 2018. דוברות מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת הדקירה בעפולה בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מד"א
החשוד בפיגוע הדיקרה בסניף ארומה בעפולה. -, מערכת וואלה! NEWS
נטרול המחבל בזירת הפיגוע בעפולה, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, -
צעירה שנדקרה בעפולה 11 ביוני 2018. חדר מצב ארצי, מערכת וואלה! NEWS
עפולה, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, חדר מצב ארצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully