וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שב"כ: הדקירה בעפולה - פיגוע; אבי הצעירה: "מקומם שהמחבל מאושפז עמה"

12.6.2018 / 15:08

שובה מלכה שנפצעה קשה בגבה נותרה מאושפת בבית החולים העמק - לשם פונה גם המחבל, נור אלדין שינאווי, תושב ג'נין בן 20, שנורה ברגליו בידי השוטרים. אמה של הצעירה הביעה כעסה על המשטרה שהודיעה כי היא בוחנת כיווני חקירה נוספים. מעצר המחבל הוארך בשבעה ימים

צילום: אלי אשכנזי, עריכה: איתי עמרם

דקירתה של הצעירה שובה מלכה בעפולה אתמול נחקרת כפיגוע בידי שירות הביטחון הכללי - כך נמסר היום (שלישי) מהארגון. זאת, לאחר שאתמול הודיעה המשטרה כי היא בוחנת גם אפשרות שהתקרית אירעה על רקע פלילי. מלכה נותרה מאושפזת היום בבית החולים העמק בעירה ביחידה לטיפול נמרץ. מבית החולים נמסר כי מצבה קשה אך יציב.

מיכל, אמה של מלכה, נפגשה היום בבית החולים עם שר החקלאות אורי אריאל והביעה את כעסה על כך שבתחילה הודיעה המשטרה כי היא בוחנת כיווני חקירה נוספים, לצד החשד לפיגוע. מעצרו של החשוד בדקירתה, נור אלדין שינאווי תושב ג'נין בן 20, הוארך הבוקר בשבעה ימים בבית משפט השלום בנצרת. שינאווי נורה ונפצע ברגליו כשניסה להימלט מהשוטרים ונעצר במרחק מאות מטרים מזירת הדקירה. הוא מאושפז גם כן בבית החולים העמק. הדיון בבית משפט השלום בנצרת התקיים בהעדרו.

הוריה של שובה מלכה, שנדקרה בעפולה. אלי אשכנזי
גבי ומיכל מלכה/אלי אשכנזי

אביה, גבי, אמר כי העובדה שבתו מאושפזת באותו בית חולים יחד עם החשוד בדקירתה מקוממת. לדבריו, "צריך להתעשת ולעשות את הכול כדי שדברים כאלה לא יישנו, לא יכול להיות שמחבל ייצא לפיגוע על מנת להרוג במחשבה שהוא ייצא מזה חי. לנו זה עשה רע מאוד שהבת שלנו מטופלת בבית חולים ובו זמנית המחבל מטופל כאן באותו בית חולים".

הוא הוסיף כי על אף שניתן להבין זאת, "צריך לקחת בחשבון את הצורך בהרתעה כדי למנוע ממחבלים להבא לעשות פיגועים כאלה, שהם יוצאים מזה חיים ואחר כך יושבים בבתי הארחה, בתי כלא של השב"ס, עושים תואר ומקבלים תקצוב ממערכות הטרור ותמיכה. דבר כזה לא יכול לקרות במדינת ישראל".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

דקירה בעפולה. אתר רשמי
המחבל הדוקר שרוע על הרצפה לאחר מעצרו, אתמול/אתר רשמי

שתי צעירות שהיו עדות ראייה לפיגוע אתמול, לוסי אלמקייס ושירלי סרוסי, סיפרו כי שמעו את צעקותיה של מלכה וראו אותה צועקת "מישהו דקר אותי, ערבי דקר אותי". לדבריהן, לאחר מכן היא התמוטטה ואז ראו כי היא שותתת דם. "הזעקנו מד"א. במקרה עבר במקום אמבולנס ועצרנו אותו", הוסיפו השתיים. "אז היא איבדה את ההכרה ולקחו אותה לאמבולנס. זה ממש כמו בסרט. היה ממש נורא. אנחנו שמחות לשמוע שהיא מתאוששת ובאנו לראות אותה ולדבר איתה".

(עדכון ראשון: 13:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully