וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השודדים מצאו את המפתח בארון החשמל - ונכנסו לדירה

17.6.2018 / 20:05

שני חשודים בפריצה לדירה בתל אביב נעצרו בסוף השבוע לאחר שתיעוד ממצלמת אבטחה הגיע לידי השוטרים. על פי החשד, השניים איתרו את מפתח הדירה שהסתיר בעליה ונכנסו בעזרתו פנימה. המשטרה מייחסת להם ניסיון למכור את הרכוש הגנוב

צילום באדיבות דוברות המשטרה, עריכה: ניב מעוז

המשטרה עצרה במהלך סוף השבוע שני גברים בחשד שפרצו לדירת מגורים בתל אביב ושדדו חפצים רבים מתוכה. החשודים, שניהם תושבי העיר בני 35 ו-25, נתפסו כשברשותם טאבלט, טלפון נייד וכסף מזומן השייכים לבעל הדירה. לטענת המשטרה החשודים ניסו לכאורה למכור את הרכוש הגנוב. מעצרם הוארך בבית המשפט עד למחר.

בסרטון מצלמות אבטחה שהגיע לידי וואלה! NEWS נראים החשודים לכאורה כשמצאו את מתפתח הדירה בארון החשמל בחדר המדרגות, שם החביא אותו בעל הדירה החביאו אותו - ונכנסים אליה באמצעותו.

עוד בוואלה! NEWS:
"הילדה לא הצליחה להזיז את היד": עדויות חדשות מהפעוטון ברמת גן
אם יהיו בחירות חופשיות, המורה לפיזיקה הזה עשוי לנצח את ארדואן
מבחן העפיפונים: כשהדין הבינלאומי מאפשר לירות, אך השכל הישר לא

שני צעירים פרצו לדירה ברחוב הירקון בת"א ונעצרו לאחר שניסו למכור רכוש גנוב לבלש. אתר רשמי
החשודים מוצאים את מפתח הדירה בארון החשמל. תיעוד ממצלמת האבטחה/אתר רשמי

לטענת משטרת מרחב ירקון שיעור הפריצות לדירות נמצא במגמת ירידה מתמשכת. אולם, בכדי לשמר את הירידה ולמנוע עלייה מחודשת לקראת חודשי הקיץ, המשטרה הוציאה כמה המלצות לציבור שיסייעו במניעת עבירות הרכוש.

בין ההמלצות, הימנעות מהשארת מפתחות בארונות חשמל, מתחת לשטיחון בכניסת הבית, או מתחת לעציץ - היות ועבריינים רבים מכירים את מקומות המחבוא הללו. המשטרה ממליצה גם לנעול את דלתות הבית, גם אם מדובר ביציאה לפרק זמן קצר. בבתים או דירות צמודי קרקע מומלץ להרחיק חפצי ערך מהחלון. וכן, במידת האפשר מומלץ להתקין מצלמות אבטחה ומערכת אזעקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully