וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: אישה בת 36 נדקרה למוות בחיפה; בן זוגה נעצר

10.6.2018 / 17:46

צוותי מד"א מצאו את האישה ברחוב, כשהיא סובלת מסימני אלימות. היא פונתה לרמב"ם כשהיא מחוסרת הכרה. בן זוגה בן ה-44 נעצר בחשד שדקר אותה מספר רב של פעמים. "המשטרה ידעה ולא הרחיקה אותו"

צילום: דוברות מד"א, עריכה: תום זואילי

אישה בת 36 נדקרה היום (ראשון) למוות בחיפה. היא אותרה עם סימני אלימות קשים על גופה ברחוב אריה לוין בעיר, וצוותי מד"א שהגיעו לזירה העניקו לה טיפול רפואי. הם פינו אותה לבית החולים רמב"ם בעיר, כשהיא מחוסרת הכרה, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותה. בן זוגה בן ה-44 נעצר בחשד למעורבות באירוע, שהתרחש בשכונת קריית שמואל. לבני הזוג ארבעה בנים.

"הכתובת היא רק המשטרה", סיפר אחד השכנים. "אני מאשים רק את המשטרה. הוא היה אלים. היא פחדה ממנו. היא התלוננה. המשטרה ידעה על הדברים האלה כבר שש שנים".

מעיריית חיפה נמסר כי"המשפחה היתה מוכרת ומטופלת יחד עם רשויות המשטרה ובתי המשפט. צוותים של שירותי הרווחה נשלחו בשעה זו אל בית המשפחה על מנת לטפל בקטינים".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
הותר לפרסום: צה"ל השמיד לראשונה מנהרה ימית של חמאס בצפון עזה
בת 6 נאנסה סמוך לביתה בת"א; החשוד: עבריין מין בפיקוח שב"ס
סקר: רוב הציבור סבור שמירי רגב פגעה במעמד ישראל בעולם

זירת האירוע אישה בת 36 במצב אנוש לאחר שנדקרה ברחוב הרב אריה לוין בקרית שמואל שבחיפה ה-10 ביוני 2018. מד"א
לזוג ארבעה ילדים. זירת הרצח/מד"א

אמוץ יגדל, חובש שהגיע לזירה, סיפר: "כשהגעתי לרחוב ראיתי אישה בת 36 שוכבת על המדרכה, כשהיא מחוסרת הכרה עם סימני אלימות. הענקנתי לה טיפול רפואי ראשוני מציל חיים, שכלל את עצירת הדימום. היא פונתה במהירות תוך כדי המשך טיפול רפואי לבית החולים כשמצבה אנוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully