וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: בחור שנזרק יורה באקסית שלו - ואז בעצמו

13.6.2018 / 9:43

הבחור שנזרק סירב להניח לאקסית שלו וניסה לשוחח עמה מחוץ למעונות הסטודנטים. כשסירבה הוא שלף אקדח וירה בה למוות. אחרי שניגש לחבק אותה הוא הכניס את האקדח לפיו וירה שוב

צילום מסך

בחור תאילנדי שהתקשה להתמודד עם הפרידה מזוגתו מזה 5 שנים המתין לה מחוץ למעונות הסטודנטים כדי לנסות להשלים איתה. כשזו סירבה לדבר איתו, הוא ירה בה בחזה והרג אותה. כשזו שרועה על הרצפה, הוא ניגש לחבק אותה, התיישב לצידה, כיוון את האקדח לפיו וירה פעם נוספת. באופן מפתיע - הוא שרד את ניסיון ההתאבדות שלו.

הרגע המצמרר בו הבחור הנזרק יורה למוות באקסית שלו תועד במצלמת האבטחה במקום ופורסם מאוחר יותר בשבוע שעבר ברשת. הרוצח, פוקהפונג צ'יטארום בן ה-24, נראה ממתין לאקסית שלו מחוץ למעונות בסביבות השעה 11:30 בבוקר שני האחרון. הבחורה, נטצ'ארייה טפרג'יט בת ה-21, נראית יוצאת מהמעונות הסמוכים לביתה שבבנגקוק, תאילנד, לצד חברתה וצועדת לכיוון הכיתה. היא מבחינה באקס שלה שמנסה לדבר איתה - אך היא מסרבת.

פוקהפונג צ'יטארום ירה באקסית שלו וניסה להתאבד. צילום מסך
פוקהפונג צ'יטארום ירה באקסית שלו וניסה להתאבד/צילום מסך
הסטודנטית נטצ'ארייה טפרג'יט נרצחה בידי האקס שלה. ViralPress, צילום מסך
הסטודנטית נטצ'ארייה טפרג'יט נרצחה בידי האקס שלה/צילום מסך, ViralPress

עוד בנושא:

טפרג'יט, סטודנטית שנה שלישית ללוגיסטיקה עסקית, לא הסתירה את כעסה וביקשה ממנו להניח לה. כשהסתובבה ללכת, הוא שלף אקדח וירה בה. מה שלא ניתן לראות בתיעוד זה את מה שקרה אחר כך: המשטרה דיווחה שהרוצח חיבק את גופתה המתה, התיישב לצידה, כיוון את האקדח לפיו ושחרר כדור כדי לשים קת לחייו, אולם הכדור עבר דרך הלחי והבחור נותר בחיים.

המשטרה ושירותי החירום הגיעו לזירת הפשע, אולם הכריזו על מותה של טפרג'יט במקום. החבר נלקח אל בית החולים לטיפול. חברתה של טפרג'יט, שנראית לצידה בסרטון, הזדעזעה ממה שקרה וסיפרה לתקשורת המקומית שהשניים נפרדו והיא התעקשה לנתק איתו כל קשר. היא אמרה: "הם הכירו ארבע או חמש שנים, אבל לאחרונה התחילו ביניהם ויכוחים. היא נפרדה ממנו. היא רצתה לסיים את זה. יצאנו מהמעונות הבוקר והיא התעצבנה לראות אותו שם. היא לא רצתה לדבר איתו. היא רק רצתה להגיע לכיתה. אני מצטערת, אני בהלם. ראיתי אותו יורה בה מולי. כשראיתי שיש לו אקדח רצתי. אני לא יודעת מה לומר. אני לא מבינה איך הוא היה מסוגל לעשות את זה".

הסטודנטית נטצ'ארייה טפרג'יט נהרגה בידי האקס שלה. ViralPress, צילום מסך
בן הזוג שלה התקשה להתמודד עם הפרידה/צילום מסך, ViralPress

שוטרים מתחנת המשטרה המחוזית בפוטמונטון הגיעו לזירה וחסמו אותה רגע לפני שהסטודנטים הגיעו למקום. סגן אלוף קיטיפון אודומסיריפטצ'ארה מסר בתגובה: "האקדח נמצא בזירת הפשע. הקורבן נורתה פעם אחת בחזה עם כדור 0.38 סופר. האירוע קרה מחוץ לדלת ביתה. מן החקירות הראשוניות עולה שהחבר המתין שם שתצא לפני שירה בה. הוא חיבק אותה לפני שירה בעצמו פעם אחת בפה והכדור יצא דרך הלחי שלו. החובשים לקחו אותו לבית החולים הקרוב שם הוא נמצא בפיקוח המשטרה. אנו נחקור את המקרה ונדבר עם משפחת הנפטרת. התיעוד ממצלמת האבטחה נמצא בשימוש כדי לעקוב אחר תנועות הרוצח להמשך הליכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully