וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הפורנו שביימה את חטיפתה כדי לסחוט את בן זוגה חמקה ממאסר

31.5.2018 / 9:15

כוכבת הפורנו הגדולה ביותר בסרביה עלתה לכותרות כשניסתה לביים את חטיפתה כדי לסחוט כסף מבן זוגה לשעבר. בבית המשפט החליטו לרדת מהתיק שלה עקב חוסר ראיות והיא שוחררה לחופשי

cherry.kiss92

כוכבת סרטי המבוגרים, איוונה סלקוביץ' בת ה-25, עלתה לכותרות בכלי התקשורת בסרביה אחרי שעל פי החשד ביימה את חטיפתה כדי לסחוט כסף מבן זוגה לשעבר - ושוחררה השבוע מעונש מאסר בשל חוסר ראיות. השחקנית המוכרת בשם הבמה שרי קיס, היא אחת מכוכבות הפורנו המוכרות ביותר במדינה והיא נחשדה בזיוף חטיפתה לפני כשנתיים ודרישת כופר מהאקס שלה, גרמני הידוע רק בשם SR, על סכום של 100 אלף אירו (87,700 דולר) תמורת "שחרורה".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

תפסה את בן הזוג באמצע שלישייה - אך דווקא הוא נותר ללא מילים

לכתבה המלאה

סלקוביץ', שפצחה בקריירת פורנו כשהייתה רק בת 18, שלחה לבן זוגה לשעבר תמונה שלה מוטלת על עץ כשידיה נראות קשורות מאחורי גבה. היא התחננה בפניו שיעביר לחוטפיה - קבוצה של מאפיונרים רוסים - את הכסף, אחרת הם יאנסו וירצחו אותה. חברתה - שגם לכאורה נחטפה יחד איתה - גיבתה את הסיפור של סלקוביץ'. מהחשש לגרוע מכול, הוא דיווח על החטיפה למשטרת גרמניה והאינטרפול ותכנן להעביר את הכסף - רק שאז הופתע לגלות שהמאפיונרים כבר לא מעוניינים בכספו.

תמונה "החטיפה" של איוונה סלקוביץ'. צילום מסך
תמונה "החטיפה" של איוונה סלקוביץ'/צילום מסך

מאוחר יותר נמצאה סלקוביץ' בטוחה בדירת הוריה שבעיר ניס. סלקוביץ', שהופיעה בעשרות סרטים למבוגרים שצולמו בעיקר בהונגריה, התעקשה שהיא מעולם לא התכוונה לקחת כסף מבן זוגה לשעבר. התובעים מסרו שאין בידיהם מספיק ראיות להרשעתה וזו שוחררה ללא האשמות. מלבד הקריירה שלה בסרטים למבוגרים, סלקוביץ' היא גם כוכבת ריאליטי מוכרת בסרביה, שם השתתפה בתכנית הריאליטי הפופולארית "זוגות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully