וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע בו סוכן FBI עושה סלטה לאחור ויורה בטעות באחד החוגגים

6.6.2018 / 9:38

בקטע שצולם בבר בקולורדו נראה סוכן FBI רוקד בהתלהבות, עושה סלטה לאחור ומפיל מחגורתו אקדח. כשהוא ניגש להרים אותו, האקדח פולט כדור ופוצע את אחד החוגגים. לא תאמינו איך הגיב הסוכן לטעות הקריטית שלו

צילום מסך

סוכן FBI שגם יודע לזוז לא רע בכלל תועד מבצע סלטה לאחור במסיבה ויורה בשוגג באחד החוגגים במקום. התאונה שכמעט עלתה למישהו בחייו אירעה בבר בדנוור, קולורדו בשבת האחרונה. בקטע הקצר נראה הבחור, שאינו בתפקיד, רוקד בהתלהבות כשסביבו קהל רב של חוגגים. כשהוא עושה סלטה לאחור, אקדחו נופל לרצפה. הוא ניגש להרים אותו, ואז האקדח פולט כדור ופוגע ברגלו של אחד החוגגים - מול הקהל ההמום. באופן מפתיע, נראה סוכן ה-FBI מרים ידיים במבוכה ופשוט הולך משם בבושת פנים.

משטרת דנוור מסרה שהם הגיבו לדיווח על ירי בבר Mile High Spirits Distillery and Tasting בסביבות השעה 12:45 בלילה. פרמדיקים הוזעקו למקום ולקחו את האיש הפצוע ברגלו לבית החולים. הסרטון שתיעד את האירוע פורסם מאוחר יותר ברשת ובו ניתן לראות בבירור את מהלך האירועים, מלבד את הבחור המסכן שנפצע. "זה נראה שסוכן FBI שלא היה בתפקיד רקד במועדון כשכלי הנשק שלו נפל לרצפה", משטרת דנוור פרסמה בהצהרה, "כשהסוכן ניסה להרים את האקדח, נורה כדור ואדם אחר נפגע ברגל".

אופס...

עוד באותו נושא

האם תעברו את המבחן של סוכני ה-FBI?

לכתבה המלאה

מי שצילמה את הקטע הנדיר הזה היא ג'ולי, חוגגת במקום שסיפרה מאוחר יותר לרשת החדשות המקומית KDVR שהתקשתה להאמין למה שראתה: "כולם היו די מזועזעים אחרי שזה קרה, כי הסוכן פשוט החזיר את האקדח למקומו והלך", היא אמרה, "אך אחד לא הבין מה קרה שם. באמת שרק רציתי לוודא שחברים שלי בסדר". הסוכן נלקח למשרדי משטרת דנוור ושוחרר תחת השגחה של מפקח FBI. משרד התובע המחוזי של דנוור בודק את המקרה וייקבע אם יוגש כתב אישום נגד הסוכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully