וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תפוס אותו": בקבוקים וכיסאות פלסטיק הושלכו בקטטה במלון באילת

6.6.2018 / 19:50

הקטטה פרצה בין כמה צעירים אורחי מלון "קראון פלזה" בעיר סמוך לאחת מהבריכות על רקע ויכוח על עוצמת המוזיקה שהושמעה במקום. בשלב מסוים, אחד מהחשודים תקף אחר בבקבוק זכוכית ובמקום התפחתה תגרה אלימה שכללה בעיטות ואגרופים. חמישה חשודים נעצרו

עריכה: תום זואילי

חמישה צעירים נעצרו היום (רביעי) באילת בחשד שהיו מעורבים בקטטה אלימה שפרצה במלון "קראון פלזה" בעיר. במהלך הקטטה המעורבים היכו זה את זה באגרופים ובבעיטות, השליכו כיסאות ואף בקבוקים.

הקטטה פרצה בעקבות ויכוח שהתגלע בין אורחי המלון סמוך לאחת מהבריכות, בזמן שכמה מהם היו בגילופין, על רקע עוצמת המוזיקה שהושמעה במקום. בשלב מסוים, כך על פי בדיקה ראשונית, אחד החשודים תקף מעורב אחר באירוע בבקבוק זכוכית.

עוד בוואלה! NEWS:
סופית: ארגנטינה הודיעה שלא תגיע לישראל
מחברת השמות והטלפון הנייד: כך הגיעה המשטרה ליובל המבולבל
טראמפ: הדיווחים על מלניה מרושעים, היא בסדר גמור

תיעוד קטטה במלון קראון פלזה, אילת, 6 ביוני 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
מתוך תיעוד הקטטה במלון באילת/מערכת וואלה! NEWS, -

מתיעוד האירוע בחצר בית המלון, עולה כי תוך זמן קצר, הוויכוח הפך לקטטה המונית בה השתתפו כמה בני אדם. בסרטון נראים המעורבים מעיפים זה על זה כיסאות וברקע נשמעים בני אדם נוספים המפצירים בהם להמשיך באלימות.

כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו את החשודים במעורבות בקטטה. בהקשר זה, בימים אלה מתבצעת הקמה של יחידת יס"מ חדשה באילת שתיתן מענה לקטטות גם בתוך בתי המלון בעיר.

מהמלון נמסר כי "זהו מקרה אלימות שני, השבוע, במלונות בישראל. מדובר בתופעה חמורה שיש להוקיע ולמגר.
גם במקרה זה צוות המלון פעל על מנת להשתלט על האורחים שהשתתפו בקטטה וניידות המשטרה הגיעו תוך דקות ספורות וסיימו את האירוע במהרה. אנו רואים זאת בחומרה ומצרים על המקרה וכן על אי הנוחות ליתר אורחי המלון".

לפני כארבעה חודשים התרחשה קטטה אלימה נוספת במלון "ווסט לאגון" בנתניה, ובמהלכה השליכו קבוצת צעירים כיסאות זו על זו. בתיעוד התקרית נראים כמה עשרות צעירים מחליפים מהלומות ואוחזים בכיסאות, כשברקע נשמעות צעקות של אורחים אחרים.

"יא אלוהים, הילדים", צעקה אישה שנכחה במקום בזמן האירוע המכוער, שפרץ בשל ויכוח על כיסא ליד הבריכה. המשטרה עיכבה לחקירה את תושב העיר בן ה-41 ושחררה אותו בתנאים מגבילים. לא היו נפגעים, אך נזק נגרם לכמה כיסאות במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully