וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנב נגמ"ש מבסיס - ודהר בעיר: מרדף חריג אחרי חייל בווירג'יניה

6.6.2018 / 13:21

החייל השתלט על כלי הרכב מבסיס של המשמר הלאומי במדינה והצליח להגיע עד לעיר הבירה ריצ'מונד, כשהוא מלווה בכוחות משטרה רבים. אחרי כשעתיים, הוא נתקע על אי תנועה ונעצר

עריכה: יאיר דניאל

חייל אמריקני גנב הלילה (רביעי) נגמ"ש מבסיס של המשמר הלאומי בווירג'יניה ונעצר בתום מרדף משטרתי שנמשך שעתיים ברחבי ריצ'מונד, בירת המדינה.

דוברת המשטרה המקומית מסרה במייל ששלחה לסוכנות הידיעות רויטרס כי החייל, שזהותו לא פורסמה, לקח את כלי הרכב בשעה 20:00 לפי שעון מקומי מבסיס פורט פיקט בבלקסטון. לדבריה, הוא המשיך בנסיעה בנגמ"ש, שלא היה מצויד בכלי נשק, אל תוך שטחה של העיר במהירות של 65 קמ"ש.

בעיתון ריצ'מונד טיימס-דיספטץ' דווח כי עם הגעתו לעיר, כוחות משטרה החלו לעקוב אחרי הנגמ"ש, שנע בדומה לטנק. שוטרים חמושים שמרו על הכניסה לגבעת הקפיטול בזמן שמסוק משטרתי האיר בזרקורים על הנגמ"ש בזמן שהמשטרה עצרה את התנועה. בשעה 21:40, הנהג נכנס לתוך לאי תנועה וכותר על ידי המשטרה, בסיום המרדף שנמשך לאורך 95 ק"מ.

דוברת המשטרה הלאומית קלי היל אמרה במסיבת עיתונאים כי החשוד נעצר באקדח טייזר. דוברת המשטרה המקומית מסרה כי לא היו נפגעים במהלך התקרית וכי נגד החשוד יוגש כתב אישום.

עוד ידיעות מהעולם
נקמת מקסיקו בטראמפ: מכסי מגן על חזיר, תפוחים וויסקי
אירופה פנתה לארה"ב: אפשרו לחברות שלנו לפעול כלכלית באיראן

נגמ"ש שנגנב על ידי חייל ברחובות ריצ'מונד, וירג'יניה, ארה"ב, 6 ביוני 2018. רויטרס
הנגמ"ש בלב ריצ'מונד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully