וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7,500 דולר ללילה: זה המלון שיארח את פסגת טראמפ וקים

6.6.2018 / 11:45

אל מתחם הפאר "קפלה", שבו 112 חדרים, יגיעו מנהיגי ארה"ב וקוריאה הצפונית וינסו להשיג הסכם היסטורי. הסוויטה המפוארת ביותר, "האחוזה הקולוניאלית", כוללת שלושה חדרי שינה ובריכה פרטית

צילום: רויטרס, עריכה: ניב מעוז

הפסגה בין נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ למנהיג קוריאה הצפונית תתקיים באי הדרומי סנטוסה של סינגפור - כך הודיע אתמול (שלישי) הבית הלבן עם האצת ההכנות לקראת הפסגה ההיסטורית בשבוע הבא. דוברת הבית הלבן שרה סנדרס כתבה בטוויטר כי מקום האירוח יהיה בית המלון "קפלה" והודתה לסינגפור על נדיבותה.

אתר הנופש, שגודלו 121 מ"ר ומכיל 112 חדרים, ממוקם בתוך יער טרופי ועוצב על ידי האדריכל הבריטי נורמן פוסטר, והוא כולל כמה מבנים מהתקופה הקולוניאלית. מחיר חדר נע מ-500 דולר ללילה ועד ל-7,500 דולר ב"אחוזה הקולוניאלית", הכוללת שלושה חדרי שינה ובריכה פרטית.

אורחים המקווים לשכור חדר בזמן הפסגה יתאכזבו - אין חדרים פנויים במלון הפאר עד ל-15 ביוני, שלושה ימים אחרי המפגש ההיסטורי. סינגפור תגביל את המרחב האווירי שלה ביום של הפסגה, ביום שקדם לה וביום שלאחריה.

לקריאה נוספת על הפסגה ההיסטורית
לפני הפסגה עם טראמפ: "קים הדיח את שלושת בכירי הצבא שלו"
צפון קוריאה בבעיה: מי יממן את הסוויטה המפוארת של קים בפסגה?

מלון קפלה, באי סנטוסה, סינגפור, שיארח את פסגת טראמפ קים. רויטרס
אין חדרים עד ל-15 ביוני. מלון קפלה/רויטרס

טראמפ אמר אתמול לכתבים באירוע בחדר הסגלגל כי התכניות למפגש הראשון אי פעם בין נשיא ארצות הברית למנהיג קוריאה הצפונית "מתקדמות היטב". לדבריו, "יחסים רבים נבנים ומגעים רבים מתקיימים לפני המסע. נראה מי יקרה, אבל זה חשוב מאוד, אלו יהיו ימים חשובים".

ביום שישי הכריז הנשיא כי הפסגה תתקיים בכל זאת, שבוע אחרי שביטל אותה, אחרי שקיבל מכתב מקים שהעביר לו בכיר במשטר בפיונגיאנג. טראמפ אמר כי הוא מקווה ל"תוצאה חיובית מאוד", אבל הנמיך את הציפיות ואמר כי יידרשו ככל הנראה כמה מפגשים כדי להגיע להסכם על תכנית הגרעין והטילים של קוריאה הצפונית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שליח קוריאה הצפונית קים יונג צ'ול בבית הלבן עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, 1 ביוני 2018. רויטרס
מעריך שיידרשו עוד מפגשים. טראמפ והבכיר הצפון קוריאני, שישי/רויטרס

אחת התוצאות האפשריות של הפסגה היא הסכם רשמי לסיום מלחמת קוריאה, שהסתיימה רק בשביתת נשק ב-1953 אחרי שלוש שנים של קרבות. גורמים אמריקניים לשעבר ומומחים סבורים כי הצהרה שכזו תעניק לטראמפ ניצחון טלוויזיוני גדול על הבמה העולמית, אולם הם הבהירו כי הערך של הצהרה כזו עשויה להתפוגג במהירות אם טראמפ לא יצליח בתמורה לקבל ויתורים של ממש מצדו של קים.

לטענת קוריאה הצפונית, ארסנל הגרעין והטילים שלה הוא כלי הרתעה הכרחי נגד התוקפנות האמריקנית. לארצות הברית יש 28,500 חיילים בקוריאה הדרומית מאז תום המלחמה.

מלון קפלה באי סנטוסה, סינגפור, שיארח את פסגת טראמפ וקים, 2018. רויטרס
מלון קפלה באי סנטוסה, סינגפור, שיארח את פסגת טראמפ וקים, 2018/רויטרס
מלון קפלה באי סנטוסה, סינגפור, שיארח את פסגת טראמפ וקים, 2018. רויטרס
מלון קפלה באי סנטוסה, סינגפור, שיארח את פסגת טראמפ וקים, 2018/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully