וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפון קוריאה בבעיה: מי יממן את הסוויטה המפוארת של קים בפסגה?

בוושינגטון פוסט דווח כי בארה"ב לא יודעים מי יכסה את עלות השהות של המשלחת מהמדינה הענייה, המרוששת ממזומנים. לילה במלון בסינגפור עולה 6,000 דולר, וושינגטון חוששת להציע לשלם בעצמה כדי לא להעליב את פיונגיאנג

רויטרס

הגורמים האמריקניים האחראים על ארגון הפסגה בין הנשיא דונלד טראמפ למנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און בהמשך החודש בסינגפור נתקלו בבעיה - מי יכסה את עלות שהותו של שליט המדינה המבודדת והענייה.

בוושינגטון פוסט דווח כי פיונגיאנג המרוששת דורשת שמדינה אחרת תממן את עלות המלון היקר. מחיר לילה בסוויטה נשיאותית במלון "פולרטון", אתר נופש מפואר באי המבודד, עשוי להרקיע עד ל-6,000 דולר. עוד דווח כי ייתכן שהמשלחת הצפון קוריאנית תזדקק בנסיעתה למטוס שיסופק לה על ידי מדינה אחרת.

שני גורמים אמרו לוושינגטון פוסט כי ארצות הברית פתוחה לאפשרות לממן את הפסגה, אולם הם ציינו כי קוריאה הצפונית יכולה לראות זאת כעלבון. בוושינגטון שוקלים לבקש מסינגפור לממן את עלות הפגישה ההיסטורית, שבוטלה על ידי טראמפ וחזרה שוב למועדה המקורי ביום שישי האחרון.

"זאת סטייה אירונית לאור התעקשותה של קוריאה הצפונית שיתייחסו אליה באופן שוויני", אמר סקוט סניידר, מומחה לקוריאה הצפונית במועצה ליחסי חוץ.

לקריאה נוספת בנושא
דיווח: אסד מתכנן להיפגש עם קים בצפון קוריאה
גורמי מודיעין: צפון קוריאה לא באמת פוצצה את אתר הגרעין

מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און בביקור בסין. רויטרס
זקוקים גם למטוס. קים ג'ונג און בדרכו לסין, בחודש שעבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully