וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלם חרדי תועד מותקף על ידי שוטרים - אך מח"ש סגרה את התיק

5.6.2018 / 16:54

משה בלוי הסריט הפגנה אלימה של חרדים בשכונת מאה שערים בירושלים, אך לפתע נראים בלשים המתנפלים עליו. במחלקה לחקירות שוטרים טענו כי "סיכויי ההרשעה קטנים" והחליטו שלא להעמיד לדין את השוטרים

צילום: מחאת החרדים הקיצוניים, עריכה: יאיר דניאל

התיעוד הוכיח כי בלשי משטרה הכו באלימות קשה צלם, אך מח"ש סגרה את התיק "מחוסר ראיות". לפני כשנה הצלם החרדי משה בלוי הגיע לתעד הפגנה בשכונת מאה שערים בירושלים. ההפגנה התפתחה לאלימה לאחר שכוחות המשטרה נכנסו לשכונה בפעילות יזומה שבמסגרתה אחד מהשוטרים התחפש לחייל מתוך מטרה לאתר, לבצע מעצרים ולהגיש כתבי אישום נגד חשודים בתקיפתו.

חלק מהתושבים החלו לתקוף את השוטרים ולהשליך לעברם חפצים. בלוי, כך לפי הסרטונים שהופצו מיד לאחר האירוע, נראה בסך הכל מתעד את ההפגנה, אבל בשלב מסוים פעילותו לא מנעה מבלשי המשטרה להכות אותו באלימות קשה. כעבור כמה ימים הוא הגיש תלונה במחלקה לחקירות שוטרים והעביר לחוקרים את הסרטונים.

עוד בוואלה! NEWS:
בתו של נבחר ציבור נאשמת במכירת סמים לבני נוער בעיר
שב"כ חשף חוליית טרור שהוכוונה מסוריה ותכננה לפגוע בנתניהו
פשרה בקואליציה: יהודים מחו"ל יוכפפו לבתי הדין רק אם נישאו לפי ההלכה

תיעוד: שוטר מחופש למפגין חרדי עצר צלם במהלך הפגנה בשכונת מאה שערים בירושלים. אתר רשמי
השוטרים עוצרים באלימות את בלוי, בשנה שעברה/אתר רשמי

לאחרונה הוא קיבל מכתב שבו נמסר לו כי "חקירת התלונה הסתיימה" ו"הוחלט לסגור את התיק מחוסר ראיות". במכתב שעליו חתום שרון אלבז זקן נכתב כי "נבקש להבהיר, כי לשם העמדת אדם לדין פלילי ולצורך הרשעתו בהליך כזה, נדרשת רמת וודאות גבוהה כי אותו אדם אכן ביצע את העבירה המיוחסת לו. במקרה דנן, ניתוח הראיות והגרסאות השונות העולות מחומר החקירה, הביאו לכלל מסקנה, כי סיכויי ההרשעה בתיק אינם סבירים".

את הדברים כתבו במח"ש, אף שכאמור קיבלו לידיהם את הסרטונים המתעדים את האירוע. בלוי אמר לוואלה! NEWS כי "במח"ש אמרו לי שאין מספיק ראיות לזהות במי מדובר". לדבריו, "צדקו כל האנשים שהמחלקה לחקירות שוטרים - לא עושים דבר. השקעתי זמן לריק, הלכתי להגיש תלונה, אספתי עדויות, בזבזו את זמני לשווא. ההחלטה הזו היא פשע. האמון שלי במשטרה כאזרח ירד לאפס. האמון שלי במח"ש הוא יותר נמוך מאפס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
המחתב ששלחה מח"ש למשה בלוי בירושלים. מחאת החרדים הקיצוניים, מערכת וואלה! NEWS
המכתב ששלחה מח"ש לבלוי/מערכת וואלה! NEWS, מחאת החרדים הקיצוניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully