וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של נבחר ציבור נאשמת במכירת סמים לבני נוער בעיר

5.6.2018 / 14:50

יותר מ-50 תלמידים נחקרו במסגרת פרשת הסחר המקיפה שני תיכונים יוקרתיים בעיר באזור המרכז. נגד הנערה ונער נוסף הוגשו כתבי אישום ושני בני נוער נוספים צפויים לעמוד לדין אף הם בגין סחר בקנביס ובחשיש. מכתב האישום עולה כי חלק מעסקאות הסחר נערכו בבית אביה

התכתבויות סמים של בתו של נבחר ציבור בעיר באזור המרכז, 5 ביוני 2018. צילום מסך
הודעה ששלחה הנערה החשודה בקבוצה באפליקציית טלגרם/צילום מסך

פרשת שימוש בסמים בהיקף חריג נחשפה לאחרונה בעיר במרכז הארץ, במסגרתה נחקרו עשרות תלמידי תיכון בחשד לשימוש בקנביס וחשיש - וארבעה מהם אף בחשד לסחר, בהם בתו של נבחר ציבור. יותר מ-50 תלמידים בשני בתי ספר הנחשבים ליוקרתיים, שמהם יצאו בעבר טייסים ובכירים בענפי המשק השונים, נחקרו במסגרת הפרשה, שעליה הופקדו חוקרי מרחב ירקון של המשטרה.

נגד בתו של נבחר הציבור, תלמידת כיתה י"ב בת 17, הוגש כתב אישום הכולל 16 סעיפים שונים, בין היתר בגין אספקת הסמים לבני גילה. עו"ד אורי קינן, סנגורה של הנערה, סירב להגיב לכתב האישום. לטענת המשטרה, במשך כמה חודשים היא פעלה כסוחרת עבור בני הנוער בעיר - לרבות בזמן שעות הלימודים ובתחומי בית הספר. יחד עמה נאשם נער נוסף כבן גילה ונגד השניים הוגשה בקשה להארכת מעצרם עד להחלטה אחרת.

מכתב האישום נגד הנערה עולה כי חלק מהפגישות שקיימה עם נערים שלהם מכרה את הסמים נערכו בביתו של אביה. עוד עולה מכתבי האישום בפרשה כי כמה מהתלמידים אף השתמשו בסמים בכיתות הלימוד, בחדרי השירותים ובחצר מוסדות הלימוד. מחקירת המשטרה עלה כי פעילות הסחר כללה אף התכתבויות באפליקציית המסרים המידיים טלגרם. נגד שני הנערים הנוספים שנחשדו בסחר בסמים צפויים להיות מוגשים בהמשך כתבי אישום נוספים.

שימוש בקנאביס (אילוסטרציה). GettyImages
כתבי אישום נוספים צפויים בפרשה. אילוסטרציה/GettyImages

שלושה מהנערים, בני 16 עד 17, נעצרו בסוף החודש שעבר והועברו למעצר בית למשך עשרה ימים. המשטרה מתכוונת להאשימם בגין עשרות סעיפים של הספקת סמים. נער נוסף נעצר אתמול ומעצרו הוארך הבוקר בבית המשפט לנוער בתל אביב עד מחר והחקירה בעניינו נמשכת. עוד עלה בחקירה כי החשודים נהגו לפרקים להגיע לבית הספר תחת השפעת סמים.

מהמשטרה נמסר כי היא "רואה החומרה רבה את נושא השימוש בסמים בקרב בני נוער ובדגש על עבירות של אספקת סמים וסחר בסמים בתחומי בית הספר בקרב קטינים. על אף שבאופן עקרוני המדיניות בטיפול בבני נוער היא טיפולית שיקומית, באותם מקרים בהם בני הנוער עוברים על החוק ומבצעים עבירות של הספקה וסחר לקטינים אחרים באופן עקבי ומחושב, יינקטו הליכים והם יועמדו לדין בהתאם לחוק. אנו קוראים להורים להיות מעורבים הן בפיקוח על ילדיהם והן בהעברת מסרים למתבגרים בדבר האיסור והמשמעויות הפליליות של השימוש, ההספקה והסחר בסמים מסוכנים".

(עדכון ראשון: 13:50)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
התכתבויות סמים של בתו של נבחר ציבור בעיר באזור המרכז, 5 ביוני 2018. צילום מסך
התכתבויות שנמצאו במכשיר הטלפון של אחד החשודים בפרשה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully