וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד טוען למתקפה נגדו: "נתניהו והמחנה הציוני מפיצים עליי פייק ניוז"

4.6.2018 / 16:10

יו"ר יש עתיד טען כי הוא נתון למערכה של חדשות כוזבות, משתמשים מזויפים וציטוטים שקריים שנועדה להכפיש את מפלגתו. "זה לא בא מהשוליים - זה מהשלטון. הם מפחדים מהעוצמה שלנו", אמר

עריכת וידאו: ניר חן

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד האשים היום (שני) בישיבת הסיעה כי אנשיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומפלגת המחנה הציוני מנהלים נגדו ונגד מפלגתו בשבועות האחרונים "התקפה מסיבית של 'פייק ניוז'". ח"כ לפיד טען כי "בכל תקופתו בפוליטיקה לא ראיתי כמות כזאת של שקרים".

ח"כ לפיד התייחס לכך שבתקופה האחרונה מתנהלות נגדו קבוצות בפייסבוק, נמתחת עליו ביקורת בטוויטר וברשתות חברתיות. לדבריו, "זה לא בא מהשוליים - זה מהשלטון. מי שמוביל את המהלך הם אנשיו של נתניהו". עוד הוסיף ח"כ לפיד כי "גם המחנה הציוני שם בזה לא מעט כסף. הם שכנעו את עצמם שמותר לשקר, מותר לזייף, מותר להמציא". לפיד האשים את ראש הממשלה בנימין נתניהו בכך שהוא "מתלונן על פייק ניוז, אבל מאחורי הקלעים האנשים לא מפסיקים לייצר חדשות כוזבות".

עוד בוואלה! NEWS:
סקר וואלה! NEWS: נתניהו מתחזק - הפער מיש עתיד ממשיך לגדול
בצעד חריג: נשיאות הכנסת פסלה הצעת "חוק מדינת כל אזרחיה"
"אורלי נלחמה עליי": היועצת של ח"כ לוי אבקסיס חלתה בסרטן ולא תפוטר

ישיבת סיעת יש עתיד 23 באוקטובר 2017. נועם מושקוביץ', מערכת וואלה! NEWS
לפיד/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ'

"הם עושים שימוש בעמודים פיקטיביים ויוזרים מזוייפים ברשתות החברתיות, מפיצים בשמי ציטוטים שיקריים", טען ח"כ לפיד. לדבריו, "הם יצרו את כל קמפיין הזיגזוגים עם משפטים שמעולם לא אמרתי. והוציאו דברים מהקשרם". ח"כ לפיד אף התייחס לטענה שנשמעת נגדו כי הוא מבלה את רוב ימיו בחו"ל במקום בכנסת, "אתם יודעים כמה זמן הייתי בנסיעות עבודה בחו"ל בכל השנתיים האחרונות? 22 ימים". לפיד טען כי השנה העביר ארבעה ימים מחוץ לארץ.

ח"כ לפיד הציף שאלות רבות בהן: "מי מממן את הקמפיין הזה? מאיזה מקורות? זה כסף כבד. מי משלם לכל האנשים האלה שיושבים בפייסבוק ובטוויטר ומלכלכים עלי ועל יש עתיד? כמה מהם מקבלים משכורת מהמדינה?". עוד תהה לפיד כי "זה התפקיד של עובדי הלשכה של ראש הממשלה? להפיץ הכפשות על יריבים פוליטיים? תשאלו את עצמכם - ממה הם כל כך מפחדים? והתשובה היא מהעוצמה של יש עתיד, מהאמת שלנו, מניקיון הכפיים שלנו. הכי מפחיד אותם שיש עתיד היא האלטרנטיבה האמיתית היחידה להחלפת השלטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully