וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין נעדרת: מלניה לא הצטרפה לטראמפ בנסיעתו לקמפ דיוויד

הגברת הראשונה לא נראתה בציבור כבר שלושה שבועות והיא תישאר בבית הלבן בזמן שבעלה ישהה במעון הנשיאותי. מוקדם יותר השבוע צייצה טראמפ כי היא "מרגישה נהדר", על אף סימני השאלה סביב זמן ההתאוששות הארוך מניתוח הכליות שעברה

צילום: רויטרס ו-CNN, עריכה: יוסי אלטר

אחרי שלא נראתה בפומבי במשך 22 ימים, מלניה טראמפ, הגברת הראשונה של ארצות הברית, ממשיכה להיעדר מהעין הציבורית ולהעלות סימני שאלה לגבי מצבה הבריאותי. מלניה לא תצטרף אל בעלה דונלד טראמפ בנסיעתו אל מעון הנופש קמפ דיוויד שבמדינת מרילנד, ותישאר במהלך סוף השבוע בבית הלבן.

ביום רביעי הבהירה הגברת הראשונה כי היא "מרגישה נהדר". וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "אני רואה שהתקשורת עובדת שעות נוספות כדי לנחש היכן אני ומה אני עושה. אפשר להירגע, אני כאן בבית הלבן עם המשפחה שלי, מרגישה נהדר, ועובדת קשה למען ילדי ואזרחי ארצות הברית".

עוד בוואלה! NEWS:
תושבי העיר שכמעט נהרסה פעמיים בשיטפון יודעים: זו רק ההתחלה
טראמפ הודיע: אפגש עם קים ג'ונג און ב-12 ביוני בסינגפור כמתוכנן
דיווח: ארה"ב מסתייגת מההבנות בין רוסיה לישראל על דרום סוריה

דונלד טראמפ מלניה טראמפ. GettyImages
לא נראתה בפומבי זה שלושה שבועות. הגברת הראשונה טראמפ ובעלה/GettyImages

מלניה טראמפ, בת 48, לא נראתה בציבור מאז ה-10 במאי. ארבעה ימים לאחר מכן נמסר מלשכתה כי היא עברה בהצלחה ניתוח בכליות ונזקקה לאשפוז של שבוע. ב-19 במאי נמסר כי היא שבה לבית הלבן, אך ב"ווישנגטון פוסט" ציינו כי מדובר בזמן היעדרות חריג. ב"ניו יורק טיימס" שוחחו עם כמה רופאים שהעירו על כך שמדובר בהליך שאינו דרוש אשפוז כה ממושך וכי טראמפ ככל הנראה נותרה בבית החולים למשך כמה ימים בשל מעמדה כאשת הנשיא.

מגזין "פיפל" דווח בסוף השבוע שעבר כי בהופעה בפני עיתונאים ביום שישי האחרון נשאל נשיא ארצות הברית על אודות מצבה של רעייתו וביקש לשדר אווירה של "עסקים כרגיל". סטפני גרישם, הדוברת של הגברת הראשונה, מסרה בתגובה ל"פיפל" כי מצבה של טראמפ "טוב מאוד" וכי היא "השתתפה לאחרונה בכמה פגישות פרטיות של אנשי לשכתה הנוגעות לתכנון לוח הזמנים העתידי שלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מתוך חשבון הטוויטר של מלניה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully