וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר הזה תפס למלצרית בישבן, ועשוי להיכנס לבית הכלא

5.6.2018 / 10:12

קלרנס לוק בן ה-65 יצא למסעדה עם אשתו, ולאחר שהזמין שתייה, רכן קדימה וביצע מחווה לא הולמת כלל. המנהל העיף אותו מהמסעדה, ולאחר מכן הגיעה המשטרה. המלצרית: "הייתי בהלם, קפאתי".

SWNS

כולנו מכירים את זה: אתם יוצאים למסעדה, ובאחד השולחנות שלידכם (אולי אפילו ממש בשולחן שלכם) יש גבר שמתנהג בצורה לא נאותה למלצרית. בדרך כלל, רשויות החוק לא יהיו מעורבות בעניין הזה - הוא ייגמר בערך כשתצאו מהמסעדה, אולם לא זה היה המקרה של קלרנס לוק ג'וניור, אזרח אמריקאי בן 65, שהטריד מלצרית בניו יורק ועלול להיכלא למשך שנה.

כל זה קרה במסעדת דניז שבניו יורק, אליה יצא לוק עם אשתו. כשזו הלכה לשירותים, הגיעה לשולחן של הזוג המלצרית ג'יימי אדייר בת ה-23, שסיפרה לתקשורת כיצד לאחר שלקחה את הזמנת השתייה של לוק. הוא רכן קדימה וטפח על ישבנה.

עוד ב"אסור לפספס":

בית זונות הבטיח מסיבת סקס לשחקני קבוצת הוקי - אם יזכו באליפות
תשפטו בעצמכם: הברבי האנושית מכחישה שעברה ניתוח פלסטי בישבנה
הרגע שבראד פיט הציע 120 אלף דולר תמורת לילה עם אמיליה קלארק

אדייר, שעבדה במסעדה חמש שנים, דיווחה על כך למנהל המסעדה, שדרש מלוק ואשתו לעזוב את המקום. האירוע תועד במצלמות האבטחה, מה שסייע למשטרה לעצור את לוק כשעה לאחר מכן, ולהגיש נגדו תלונה של התנהגות לא הולמת. העונש על כך עשוי להיות שנת מאסר, או שלוש שנות מאסר על תנאי.

"הייתי בהלם", אמרה המלצרית. "הוא נכנס עם אשתו. לא זיהיתי אותו, אבל כשהוא נכנס הוא בירך אותי לשלום בשמי. אחרי שהוא הזמין הוא רכן ותפס את ישבני די חזק. קפאתי. זה היה מוזיל ומביך ולגמרי משום מקום. התעצבנתי מאוד. אמרתי למנהל שלי שירחיק אותו ממני, ואז השוטרים עצרו אותו. כל כך הרבה נשים עוברות דברים כאלה וזה לא פייר, לא עשיתי שום דבר לא בסדר וזה לא מגיע לי.

"אני במערכת יחסים מאז בית הספר התיכון ואף גבר לא עשה לי דבר כזה מעולם. ספגתי כמה הערות בעבר, אף אבל אחת לא וולגרית כמו זו. רציתי לוודא שהוא ייענש, כי זה מפריע לי".

עוד באותו נושא

סופר-מלצרית: סילקה לטאת ענק לעיני סועדים מבוהלים במסעדה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully