וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית זונות הבטיח מסיבת סקס לשחקני קבוצת הוקי - אם יזכו באליפות

25.5.2018 / 0:02

העובדות במועדון למבוגרים בלבד מרוצות מכמות הלקוחות מאז הוקמה קבוצת "אבירי הזהב של וגאס", ורוצות להחזיר טובה לשחקנים. "אם הם ילכו עד הסוף, אעשה אותו דבר בשבילם", אמרה אחת מהן

vegasgoldenknights

בסרטון - ככה מתכוננים שחקני וגאס למשחק

לפעמים, כדי שספורטאים ימצו עד תום את הפוטנציאל, הכישרון והיכולות שלהם, הם בסך הכול זקוקים לדחיפה קלה, לזריקת מוטיבציה שתמלא את הגוף העייף באדרנלין בדיוק לפני רגע האמת. כך למשל, שחקני קבוצת הוקי הקרח של לאס וגאס (אבירי הזהב של וגאס) זכו לתמריץ לא רע בכלל כאשר אחד מבתי הזונות הגדולים בעיר המדברית הבטיח להם: זכו בסטנלי קאפ - קבלו מסיבת סקס.

עוד בנושא

ראו הוזהרתם: עוקץ הסקס שממתין לאוהדים שיגיעו למונדיאל ברוסיה

בית בושת מציע סקס לקבוצת הוקי. אתר רשמי
הבנות של "שרל ראנץ'"/אתר רשמי
בית בושת הציע סקס לקבוצת הוקי קרח. אתר רשמי
השימוש בקונדומים הוא חובה/אתר רשמי

בית הזונות החוקי, שנקרא "שרל ראנץ'", מציע לאבירי הזהב את מסיבת הניצחון המושלמת בתנאי VIP מלאים. הסיבה? מאז הקמת הקבוצה בקיץ האחרון, בתי עסק מקומיים כמו המועדון הזה זכה לעלייה בכמות המבקרים. "האבירים הם חלק משמעותי מכך שהעסק משגשג, כי התיירים רוצים לחגוג איתם וגאס סטייל", אמרה אליסה, "אם הם ילכו עד הסוף, אעשה אותו דבר בשבילם".

בית בושת הציע סקס לקבוצת הוקי קרח. אתר רשמי
הבנות ממתינות לשחקנים/אתר רשמי

דינה, המאדאם של בית הבושת, אמר לתקשורת המקומית: "אם אבירי הזהב ינצחו, גם אנחנו ננצח. להציע להם חגיגת ניצחון באתר הנופש שלנו למבוגרים זה המעט שאנו יכולות לעשות". היא הוסיפה שמסיבה שכזו תכלול את כל סגל העובדות שלה (כעשרים) ושכל השחקנים יוכלו לנצל את "השירותים האירוטיים" של המועדון בחינם. "הבנות שלנו יודעות לגרום למוטיבציה והן אוהבות את הקבוצה", אמרה, "הן יעשו מה שאפשר כדי לעודד את השחקנים לנצח".

בית בושת הציע סקס לקבוצת הוקי קרח. אתר רשמי
אחד החדרים במקום/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully