וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה ארבעה נערים בחשד לפשעי שנאה נגד פלסטינים

שלושה מהנערים נעצרו בבית בבני ברק והשלישי בשומרון. לפי ארגון "חוננו", נגד שניים הוצא צו המונע מפגש עם עורך דין. "החלטות אלה מעלות את הרף במקרים הלא נכונים", הזהירו בארגון. קודם לכן אלמונים השחיתו גפנים בכפר ליד רמאללה וריססו "דש מאש קודש"

עריכה: שניר דבוש

ארבעה נערים נעצרו היום (שלישי) בחשד לפשעי שנאה נגד פלסטינים, הכוללים גרימת נזק לרכוש בכמה מקרים באיזור יהודה ושומרון. הכוחות עצרו שלושה מהם בבית בבני ברק, אך שחררו שניים מהם לאחר שגבו ממנו עדות. השוטרים ערכו גם חיפוש בבית. בנוסף אליהם, נער בן 15 נעצר הבוקר באזור השומרון לאחר שהוצא נגדו צו מעצר לפני כחודש.

לדברי עו"ד עדי קידר מארגון "חוננו", הנער נחקר במשטרה לפני כמה ימים אך שוחרר בתום החקירה, זאת על אף הצו. עוד הוסיפו בארגון כי נגד שניים מהחשודים שנעצרו היום הוצא צו המונע מפגש עם עורך דין. "לצערנו אנו שומעים שוב על הליך של מניעת מפגש. מדובר בצעד דרסטי אשר אמור להיות שמור למקרי קיצון", אמר קידר. "במקרה פה מדובר בקטין. מבלי להקל ראש, מדובר בעבירות רכוש בלבד".

לדברי קידר, "אנו במדרון חלקלק. החלטות אלה מסכנות את הדמוקרטיה, מסכנות את מערכת המשפט ומנסות לעלות את הרף - ולא במקרים הנכונים".

עוד בוואלה! NEWS:
ביטחון תמורת שלטון: המחיר הנמוך שישראל תשלם על הרחקת איראן מהגולן
חקירת מות הפעוטה בגן הילדים בפתח תקווה: "מתה בצורה אכזרית וקשה"
יומיים לפני שנרצחה: הצעירה מיפו ניצלה מהנחת מטען חבלה ליד ביתה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תג מחיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר היום דווח כי אלמונים השחיתו כמאה גפנים בכפר מאלכ ליד רמאללה וריססו את הכתובת "דש מאש קודש", שם של מאחז הנמצא באזור. כוחות משטרה כוחות צה"ל הגיעו למקום.

לפני יומיים אלמונים השחיתו אלפי גפנים בשני כרמים שונים ביהודה ושומרון, אחד בבעלות יהודית והשני בבעלות פלסטינית. תושב הכפר בני נעים שבנפת חברון הגיש תלונה במשטרה על השחתה של מאות עצי גפן. לטענתו, בעת שהגיע למטע שבבעלותו, הסמוך לכפר, הבחין בנזק לעצים שבמטע. על מבנה סמוך רוססה הכתובת "די לטרור החקלאי, נגיע לכל מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully